Se McLaren SLR få tæsk
Fra : Ukendt

Dato : 01-08-07 20:22

Fra : TDN

Dato : 01-08-07 20:27

"HB" <hbOOsnabela.dk> skrev i meddelelsen
> Den får sku klø
>
> http://www.youtube.com/watch?v=unRvopGXCgA
>
> --
> /HB

Ja, den er sgu lidt blød i sværen sådan en Merc'er, men det er vel også mest
en bedstefar bil til blød hat kørsel

Mvh
Thomas

Fra : ShutEye

Dato : 01-08-07 21:12

> Ja, den er sgu lidt blød i sværen sådan en Merc'er, men det er vel også
> mest en bedstefar bil til blød hat kørsel

Ja det er sært ... Bugattien har kun 50-60% flere heste ...

Fra : Per O.

Dato : 01-08-07 21:04

"HB" <hbOOsnabela.dk> skrev i en meddelelse
> Den får sku klø
>
> http://www.youtube.com/watch?v=unRvopGXCgA
>
> --
> /HB

Vel næppe en overraskelse når man tager antal hk i betragtning. Men se lige
den her: http://www.youtube.com/watch?v=WShY1ObPvhQ&mode=related&search=
hvor en Yamaha R1 mc får stryg !

Per O.
www.billedsnedkeren.dk

Fra : Børge H.

Dato : 01-08-07 22:07

"Per O." <webmaster@tosseparkering.dk> skrev i en meddelelse
> "HB" <hbOOsnabela.dk> skrev i en meddelelse

> Vel næppe en overraskelse når man tager antal hk i betragtning. Men se
> [...]

Sh.t det går stærkt !!
Hvad er det for en dyt med den hastighed ?

Fra : Per O.

Dato : 02-08-07 16:27

KLIP

> Sh.t det går stærkt !!
> Hvad er det for en dyt med den hastighed ?

Det er en Bugatti Veyron og en Porsche GT, som begge koster i omegnen af 10
millioner på dk plader.

Tror jeg skal spørge konen om hun ikke vil give mig en Veyron, for jeg har
ikke selv råd

Per O.

Fra : Anders Houmark

Dato : 01-08-07 23:16

Per O. wrote:
> "HB" <hbOOsnabela.dk> skrev i en meddelelse

> Vel næppe en overraskelse når man tager antal hk i betragtning. Men
> [...]

Jeg synes stadig det ligner, at bugatien giver gas først, og R1'eren først
lige skal opdage det, og så give gas.. Og så er den anden jo forsvundet for
længst.

Fra : Ukendt

Dato : 02-08-07 14:31

"Per O." <webmaster@tosseparkering.dk> skrev i meddelelsen
> "HB" <hbOOsnabela.dk> skrev i en meddelelse

> Vel næppe en overraskelse når man tager antal hk i betragtning. Men se
> [...]

Jeg synes at SLR'en er hurtig, men at se den få klø på den måde siger lidt
om Bugattien - Just my point

--
/HB

Fra : Ukendt

Dato : 02-08-07 14:36

"Per O." <webmaster@tosseparkering.dk> skrev i meddelelsen

> Vel næppe en overraskelse når man tager antal hk i betragtning. Men se
> [...]

Hov! Hvor kom den Carerra GT fra? - Det er jo ren porno

--
/HB

Fra : Aksel

Dato : 02-08-07 16:40

"HB" <hbOOsnabela.dk> skrev i en meddelelse
> Den får sku klø
>
> http://www.youtube.com/watch?v=unRvopGXCgA
>
> --
> /HB

BBC påstod at hvis de to laver en 0-200 accelerationstest kan Bugattien
blive holdende indtil McLaren runbder 100, og alligevel overhale og nå 200
først.

Hilsen Aksel

Jeg har hørt rygter om at gutterne i Top Gear får løn for at more sig så
meget, det er fandeme uretfærdigt.

Fra : Ukendt

Dato : 02-08-07 17:06

"Aksel" <aksel.fjern tallene.@m777ail.dk.dk> skrev i meddelelsen

> [...]
> blive holdende indtil McLaren runbder 100, og alligevel overhale og nå 200

Seriøst?

> Jeg har hørt rygter om at gutterne i Top Gear får løn for at more sig så
> meget, det er fandeme uretfærdigt.

Ja - de har jo et farligt job
Høj fart + risikoen for at dø af adreanalin kick - samt risikoen for at få
mange mennesker på nakken når de totalt plaffer de bedste (renomérede)
mærker til jorden i deres tests.
De er sjove og de har et totalt sejt job

--
/HB

Fra : Fly Christensen

Dato : 02-08-07 17:17

HB wrote:

> Ja - de har jo et farligt job
> Høj fart + risikoen for at dø af adreanalin kick - samt risikoen for at
> få mange mennesker på nakken når de totalt plaffer de bedste
> (renomérede) mærker til jorden i deres tests.

Clarksons test af E60 M5: "Et tryk på den knap og Verdens mest
irriterende bil forvandles til verdens bedste køremaskine". Frit oversat.

Fly