Audi 80 bagsæde str.
Fra : Stefan Jacobsen

Dato : 01-08-07 08:02

Hej

Har luret lidt på en Audi 80 fra 87 på dba, udfra billederne ser bagsæderne
meget korte ud, er der nogle der kan af/bekræfte det? Der skulle gerne kunne
monteres et par barnestole af den store slags.

Stef

Fra : Torben Scheel

Dato : 05-08-07 17:36

Stefan Jacobsen wrote:
> [...]
> meget korte ud, er der nogle der kan af/bekræfte det? Der skulle gerne kunne
> monteres et par barnestole af den store slags.

Jeg vil tro at der er plads til stolene - men det kan nok knibe med
ungernes fremstrakte ben. Audi 80 B4 fra 1992 fik noget bedre plads
bagi. Hvor høje er dem på forsæderne?

--
vh
Torben - Audi 80 Avant 1992