Søger kontakt til aftager
Fra : Per Münster

Dato : 15-01-01 12:52

Jeg har lige afmonteret en ganske betydelig mængde Token-ring udstyr, der
brugbart i andre installationer. Hvem har kendskab til afsætningskanaler for
brugt netværksgrej?

MVH

Per Münster

Fra : Arne Keller

Dato : 15-01-01 13:24

Hej Per

"Per Münster" <munster@grundtvig.dk> wrote in message
> [...]
der
> brugbart i andre installationer. Hvem har kendskab til

Jeg tror at du har 2 muligheder:

1 - Benyt den udemærkede kommunale affaldsordning vi har i byen

2 - Se om du ikke kan gøre en glad ved at kaste udstyret efter ham.

Løsning 2 er nok den økonomisk og socialt mest fordelagtige

--
Arne Keller
Kemp & Lauritzen Kommunikation

Fra : Thomas Kaufmann Jens~

Dato : 15-01-01 15:15

Hej!

prøv i dk.salg.edb.hardware (tror jeg nok den hedder), du kan sikker få en eller
anden til at afhente det :)

-Thomas

Fra : Tor Andersen

Dato : 15-01-01 16:09

Den pågældende gruppe hedder

dk.marked.privat.edb.

Tor

Fra : Asbjorn Hojmark

Dato : 15-01-01 22:46

On Mon, 15 Jan 2001 12:52:27 +0100, "Per Münster"
<munster@grundtvig.dk> wrote:

> Jeg har lige afmonteret en ganske betydelig mængde Token-ring udstyr,
> der brugbart i andre installationer. Hvem har kendskab til afsætnings-
> kanaler for brugt netværksgrej?

Der er jo brokere derude der gør det i brugt netværksudstyr, men
jeg tror oprigtigt ikke, at du skal forvente for meget udbytte
ved at afhænde token-ring udstyr.

Med mindre der er tale om meget udstyr af meget høj kvalitet, vil
du sikkert finde, at du skal være glad, hvis du slipper af med
det uden at skulle betale for det.

-A
FAQ : http://www.net-faq.dk/

Fra : N/A

Dato : 16-01-01 07:28

Fra : Asbjorn Hojmark

Dato : 16-01-01 07:28

On Tue, 16 Jan 2001 06:27:01 +0100, "Jensen" <m3m5@hotmail.com>
wrote:

> Vi har selv nedtaget en STOR del Olicom TokenRing udstyr her på min
> arbejdsplads - og det ligger i kasser der fylder en hel palle - det
> er stort set umuligt at komme af med

Hvis man står for at udskifte sin netværksinstallation kan der
være ganske gode penge i at lave trade-in til det nye udstyr.
Ofte kan man få en del mere end hvis man forsøgte at sælge det
selv.

-A
FAQ : http://www.net-faq.dk/