Cigarettænder
Fra : Jan Jacobsen

Dato : 29-07-07 23:38

Min cigarettænder og ekstra udtag i baggagerummet virker ikke på min nye
brugte Nissan Primera st car fra 2002. Der er lige blevet skiftet batteri
inden overtagelsen... Er der en nem måde jeg kan løse problemet på eller
skal den en tur til værkstedet...?

/Jan

Fra : Anders Christensen

Dato : 30-07-07 00:07

Jan Jacobsen skrev:
> [...]
> inden overtagelsen... Er der en nem måde jeg kan løse problemet på eller

Tjekket sikringen?

Fra : claus b. p.

Dato : 30-07-07 11:14

"Anders Christensen" <vladimirr@vladimirr.dk> wrote in message

> Tjekket sikringen?

Det har ihvertfald ikke noget som helst med batteriudskiftningen at gøre.
Har du checket om den virker når der er tænding på? Tit afbryder
ekstraudtagene sammen med tændingen, selv om det kan være usmart. Jeg synes
fx. ikke om at lade tændingsnøglen sidde i når jeg har en køleboks stående i
bagagerummet og forlader bilen...

/Claus

Fra : Jan Jacobsen

Dato : 10-08-07 20:41

Det var lige det der var problemet. Tak for svarene og løsningen.

Jan

Fra : Jan Rasmussen

Dato : 31-07-07 17:22

Jan Jacobsen skrev:
> [...]
> inden overtagelsen... Er der en nem måde jeg kan løse problemet på eller

Som claus forslår, check om den ikke virker når tændingen er på. selv
den cigarettænder der er foran i en primara P11 virker ikke uden tænding på.

/Jan