Åh nej - aircon-kompressor stået af
Fra : Per Tolbøll

Dato : 26-07-07 18:01

Aircon-kompressor udskiftet med en ombytnings-ditto på autoriseret
Citroën-værksted, fakturaen indeholder tre punkter:

1. Fejlfinding
2. Udskiftning af kompressor
3. Ombytnings-kompressor

- det blev ialt tre værksteds-dage og husk - et autoriseret værksted.

Får vi et bud på hvad sådan noget løber op i ?

/Per

Fra : MikLarsen@gmail.com

Dato : 26-07-07 18:10

On 26 Jul., 19:01, Per Tolbøll <per.tolb...@kolibrinet.dk> wrote:
> [...]
>
> - det blev ialt tre værksteds-dage og husk - et autoriseret værksted.
>
> Får vi et bud på hvad sådan noget løber op i ?

1. 1500-2000kr
2. 3500kr.
3. 7500kr.

Så du har vel fået en regning på tæt på 13.000kr.

Mikael

Fra : mogens.amd64@gmail.c~

Dato : 26-07-07 18:10

-----------------------
9200,- kr

Fra : Henrik B.

Dato : 26-07-07 18:56

"Per Tolbøll" <per.tolboll@kolibrinet.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> - det blev ialt tre værksteds-dage og husk - et autoriseret værksted.
>
> Får vi et bud på hvad sådan noget løber op i ?

Fejlfinding: 600,-
Udskiftning: 1.200,-
Ombytningkomp.: 2.500,-
Påfyldning m. kølemiddel/test: 1.500,-

Ialt: 5.800,-

Blot fordi man er lidt nørd,
kan man jo godt tale dansk.
http://www.tapeconnection.dk

Fra : Brian

Dato : 26-07-07 19:00

> [...]
>
> - det blev ialt tre værksteds-dage og husk - et autoriseret værksted.
>
> Får vi et bud på hvad sådan noget løber op i ?

Kr.13.676,-

Fra : Tom

Dato : 26-07-07 19:02

> [...]
>
> - det blev ialt tre værksteds-dage og husk - et autoriseret værksted.
>
> Får vi et bud på hvad sådan noget løber op i ?

1 = 1-2 timer
2 = 2 timer
==================
4 timer á 600 Kr = 2400 Kr
1 stk flydning = 1000 Kr
Kompressor = 6000 Kr
---------------------------------------
At betale incl moms 9.400 Kr

--
Tom

Fra : BJ

Dato : 26-07-07 19:05

"Per Tolbøll" <per.tolboll@kolibrinet.dk> skrev i en meddelelse

KLIP

> [...]
>
> - det blev ialt tre værksteds-dage og husk - et autoriseret værksted.
>
> Får vi et bud på hvad sådan noget løber op i ?

0,- kr. ... det blev ordnet per kulance.

mvh
Bjørn J.

Fra : Thomas Buus Andersen

Dato : 26-07-07 21:10

16250kr

Fra : Ukendt

Dato : 26-07-07 21:17

> [...]

>- det blev ialt tre værksteds-dage og husk - et autoriseret værksted.
>
>Får vi et bud på hvad sådan noget løber op i ?

9750,- incl. moms?
Jeg skal ikke på autoriseret Citroen-værksted igen efter seneste
service - hvor de godt nok skiftede koblingen pr. kulance, men
regningen lignede noget incl. kobling på et 60 kkm service.
--
Ivan Madsen,
Xsara Weekend HDi

Fra : Per Tolbøll

Dato : 26-07-07 22:11

Vi må hellere få udløst spændingen: 7232 kr. - incl. moms.
(Desværre ingen kulance på en 5 år gammel bil med 90 kkm på klokken )

Det synes jeg er ganske fair.

Jeg kender ikke værkstedes nøjagtige timepris, men der er faktureret 2
timer til fejlfinding og 6 timer til udskiftning (anslået).

Værd at bemærke er også:

1. Værkføreren konstaterede, at en ny u-original kompressor var dyrere
end en ny original Citroën, men endte med at stampe en ombytter op

2. Jeg har ikke betalt en jante for opfyldning af anlægget - det havde
de gjort på mistanke til en start og følgelig skulle jeg ikke blokkes
for det igen

3. Jeg fik stillet en spritny Picasso som erstatningsbil - mod blot at
hælde benzin på.

4. Endelig fik jeg lov at fjolle rundt en halv formiddag i en C1 på
prøveplader - nu jeg alligevel sad og ventede - sjov bil - kunne godt
ende som nr. 2 når knægten osse får kort...

Alt i alt blev det en gyser med happy ending - jeg havde frygtet det
dobbelte, baseret på tilbagemeldingerne her !

/Per

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 26-07-07 22:35

Per Tolbøll skriver:

> 1. Værkføreren konstaterede, at en ny u-original kompressor var dyrere
> end en ny original Citroën, men endte med at stampe en ombytter op

Som så holder hvor længe ?

> 3. Jeg fik stillet en spritny Picasso som erstatningsbil - mod blot at
> hælde benzin på.

Ja, resten fik du lov til at betale overe værkstedsregningen

Klaus
http://home6.inet.tele.dk/moppe

Fra : -= JF =-

Dato : 26-07-07 23:31

Klaus D. Mikkelsen skrev:

> Som så holder hvor længe ?

Og de af jer som kender svaret på ovenstående, må gerne sende næste uges
lottotal til mig

--
Mvh. John

Fra : Hr. Jensen

Dato : 27-07-07 06:12

On Fri, 27 Jul 2007 00:31:16 +0200 -= JF =- <null@null.null> sent the
following smoke signals:

>Og de af jer som kender svaret på ovenstående, må gerne sende næste uges
>lottotal til mig

Ja, så gerne...

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31 32 33 34 35 36.

Hint: Man bruger de samme tal hver uge.

Du skal nu bare vælge de talkombinationer, som du ønsker at betale for.

Se evt. mere på www.danskespil.dk hvis du skulle være i tvivl.

--
Thomas

The Hangman's Knot Inn

Fra : Martin Johansen [600~

Dato : 27-07-07 13:13

On Thu, 26 Jul 2007 23:34:30 +0200, "Klaus D. Mikkelsen"

>Som så holder hvor længe ?

Indtil den går istykker ;)

HVad har jeg vundet??

--
Martin Johansen [6000]
http://tuxx.dk

Fra : -= JF =-

Dato : 27-07-07 13:17

Martin Johansen [6000] skrev:

> Indtil den går istykker ;)
> HVad har jeg vundet??

Jeg fik nogle lottotal af Hr. Jensen, men han gav mig for mange!
Du må få de overskydende numre - så går du da ikke tomhændet her fra

--
Mvh. John

Fra : Martin Johansen [600~

Dato : 27-07-07 13:28

On Fri, 27 Jul 2007 14:16:43 +0200, -= JF =- <null@null.null> wrote:

>Jeg fik nogle lottotal af Hr. Jensen, men han gav mig for mange!
>Du må få de overskydende numre - så går du da ikke tomhændet her fra

Åhh tusind tak - det luner i dette lortevejr

--
Martin Johansen [6000]
http://tuxx.dk

Fra : -= JF =-

Dato : 27-07-07 14:39

Martin Johansen [6000] skrev:

> Åhh tusind tak - det luner i dette lortevejr

Amen til det!
Vi har lige haft en byge på 5-10 minutters varighed, der var så kraftig
at vandet røg ned af taget og ud over tagrenden.
Var ude og se om fastlock taget på terassen overlevede, for det lød sgu
som om der kørte et godstog rundt på det

--
Mvh. John

Fra : Martin Johansen [600~

Dato : 27-07-07 18:48

>Var ude og se om fastlock taget på terassen overlevede, for det lød sgu
>som om der kørte et godstog rundt på det

Jep.. så regner det som var det i troperne.. så skinner solen og vejen
er tør igen.. så stormer det...

Crap.

--
Martin Johansen [6000]
http://tuxx.dk

Fra : Fam. Olsen

Dato : 28-07-07 12:55

> On Thu, 26 Jul 2007 23:34:30 +0200, "Klaus D. Mikkelsen"

> Indtil den går istykker ;)
>
> HVad har jeg vundet??

Et farvelokum i stereo med flat brædt. )

MVH Niels

Fra : Martin Johansen [600~

Dato : 28-07-07 13:26

On Sat, 28 Jul 2007 13:55:08 +0200, "Fam. Olsen" <dono@newmail.dk>
wrote:

>"Martin Johansen [6000]" <martinlj@tiscali.dk> skrev i en meddelelse

>Et farvelokum i stereo med flat brædt. )

Der er ikke et øje tørt

--
Martin Johansen [6000]
http://tuxx.dk

Fra : Uffe Bærentsen

Dato : 28-07-07 15:25

"Fam. Olsen" <dono@newmail.dk> skrev i en meddelelse

> "Martin Johansen [6000]" <martinlj@tiscali.dk> skrev i en meddelelse

> Et farvelokum i stereo med flat brædt. )

Billeder tak.

--
mvh Uffe
Mondeo 1,8i