BMW 324 td st.car
Fra : Gert

Dato : 19-07-07 19:35

hej i gruppen

det her er måske nok et finurligt spørgsmål, da jeg jo self kunne ringe til
sælger og spørge

men sagen er den at vi skal have familieforøgelse til januar, hvilket
betyder at jeg skal af med min elskede Golf 2 1,8 i

i dag triller vi så forbi en BMW 324 td stcar som er til salg.
men der står ingen pris, årgang eller noget andet.

men her er hvad jeg har luret gættet mig frem til.

BMW 324 TD
km 277000
formodet årgang 89/90
ingen synlig rust
sænket 40mm (måske mere)
stålfælge
uden nrplader
pæn i indtræk
ikke ryger bil
defekt forlygte (var fyldt med vand)
pæn i lak (lilla metallic)

hvad prisklasse mon den ligger i ?

Fra : Fly Christensen

Dato : 19-07-07 19:41

Gert wrote:
> hej i gruppen

Davs.

> [...]
>
> i dag triller vi så forbi en BMW 324 td stcar som er til salg.
> men der står ingen pris, årgang eller noget andet.

Uden at have nogen anelse om prisen: Find en anden bil. BMW er ikke
nogen speciel god familiebil. Du får lige så meget plads i en Golf
Variant, som du gør i en 3'er.
BMW er og bliver en Drivers Car.

Fly

Fra : Steen Schmidt

Dato : 19-07-07 20:41

Gert wrote:

> BMW 324 TD
> km 277000
> formodet årgang 89/90
> ingen synlig rust
> sænket 40mm (måske mere)
> stålfælge
> uden nrplader
> pæn i indtræk
> ikke ryger bil
> defekt forlygte (var fyldt med vand)
> pæn i lak (lilla metallic)
>

> hvad prisklasse mon den ligger i ?

3000,- hvis dækkene har ok mønster tilbage.

Mvh
Steen

Fra : Ukendt

Dato : 19-07-07 20:47

On Thu, 19 Jul 2007 20:34:47 +0200, "Gert" <Gert@lynghoy.dkkk> wrote:

> [...]
>men der står ingen pris, årgang eller noget andet.
>
>men her er hvad jeg har luret gættet mig frem til.

Ikke specielt anbefalelsesværdig......BMW TD fra firserne var ikke
særlig holdbare. De fleste taxaer nåede at slide to maskiner op før
den var frikørt...og det var ikke et tilfælde at der stod 300000 km,
motor 150000 Nogenlunde lige så holdbare som de første Camry
TD'ere........og de var ringe.
--
Ivan Madsen,
Xsara Weekend HDi

Fra : Fister Løgsovs

Dato : 19-07-07 21:47

Gert frembragte:
> [...]
> men der står ingen pris, årgang eller noget andet.
>
> men her er hvad jeg har luret gættet mig frem til.

Bil, 89/90, hvis det er med plader og mindst et år til syn, ca. kr.
1200, med mindre det er en meget speciel bil!
Kai

Fra : Troels Plougmann-Ols~

Dato : 19-07-07 23:18

> hvad prisklasse mon den ligger i ?

Når det er en faceliftet, og en turbodiesel, tror jeg vi snakker omkring
25-30.000 kr.

Hvadenten folk herinde kan li' dem eller ej, holder de altså prisen ret
godt.

Troels