Transport fra Tyskland til Danmark
Fra : Ukendt

Dato : 19-07-07 18:45

Jeg har købt en bil i Nürnberg. Nogen bud på hvem der er billigst til at
fragte den hjem til Aalborg (eller bare jylland)
Mvh Tommy

Fra : Kim S

Dato : 19-07-07 21:14

"TBJ" <bruussnabelaosprikdk> skrev i meddelelsen
> Jeg har købt en bil i Nürnberg. Nogen bud på hvem der er billigst til at
> fragte den hjem til Aalborg (eller bare jylland)

Dig selv ?

Mvh, Kim

Fra : Folmer Rasmussen

Dato : 19-07-07 21:28

On Thu, 19 Jul 2007 19:45:00 +0200, "TBJ" <bruussnabelaosprikdk>
wrote:

>Jeg har købt en bil i Nürnberg. Nogen bud på hvem der er billigst til at
>fragte den hjem til Aalborg (eller bare jylland)

>--

Prøv Posten. )

Næh, helt ærligt. Hvis du har skiftet lastbilen ud med en tilværelse
som brugtvognsforhandler, så vil jeg foreslå dig at købe en
autotransporter. Den behøver jo ikke at være ny.

--

Venlig hilsen
Folmer

Fra : Ukendt

Dato : 20-07-07 14:46

> Prøv Posten. )

Ha... jeg havde en palle som skulle fra Roskilde til Aalborg. Det kunne
posten ikke - de kører ikke med personalets gods, ej heller selvom jeg ville
betale. Men da jeg også har frma, så _burde_ det kunne lade sig gøre.. men
nej, så skal der oprettes en kundeaftale, og det gør man altså ikke for bare
at sende én palle... Så løsningen dengang var at bestille den hos en
konkurrennde virksomhed... Grr..

> Næh, helt ærligt. Hvis du har skiftet lastbilen ud med en tilværelse
> som brugtvognsforhandler, så vil jeg foreslå dig at købe en
> autotransporter. Den behøver jo ikke at være ny.

Jeg fik jo smadret skulderen, så jeg er opsagt med fratræden 31/7. Men jeg
har nu hele tiden handlet med biler. Men jeg skal ikke ud og købe fejeblad,
det kan slet ikke svare sig, når det er en hobbyvirksomhed.

Biltransportkompagniet løb med ordren denne gang.

God tur,
Tommy

Fra : Mogens

Dato : 19-07-07 21:35

"TBJ" <bruussnabelaosprikdk> skrev i en meddelelse

> Jeg har købt en bil i Nürnberg. Nogen bud på hvem der er billigst til at
> fragte den hjem til Aalborg (eller bare jylland)
> Mvh Tommy

Hjælpsomhed og gode råd vil ingen ende tage, kan du se.
Hér er noget, du kan bruge:
Euro Autotransport, 40 10 30 50 (eller 40 60 45 00 Lars Fogh Hansen),
der kom med tilbuddet på 2.175 kr. + moms fra Goslar til Kolding.

Fra : Ukendt

Dato : 20-07-07 14:39

"Mogens" <no@reply.nu> skrev i en meddelelse
> [...]
> Euro Autotransport, 40 10 30 50 (eller 40 60 45 00 Lars Fogh Hansen),
> der kom med tilbuddet på 2.175 kr. + moms fra Goslar til Kolding.

1. nummer er til en chauffør - han har ("for længst") solgt sin biks.
Men han henviste til biltransportkompagniet (der er jeg i forvejen kunde,
men troede kun de kørte i dk) de klarer opgaven - så tak for hjælpen..
Mvh Tommy

Fra : Mogens

Dato : 20-07-07 16:51

> 1. nummer er til en chauffør - han har ("for længst") solgt sin biks.

Mit citat er fra en bekendt - Hans P du kender ham
Det er ellers ikke så længe siden, at han skrev det til mig, hmm...

Fra : Ukendt

Dato : 20-07-07 22:28

> Mit citat er fra en bekendt - Hans P du kender ham
Gør jeg det? Hvis det er Hans Paulin, så ved jeg har er aktiv skribent i
gruppen, men jeg _kender_ ham ikke.

> Det er ellers ikke så længe siden, at han skrev det til mig, hmm...
Tjae, han brugte udtrykket "for længst", men det kan jo dække over hvad som
helst..
Mvh Tommy

Fra : Mogens

Dato : 21-07-07 05:07

"TBJ" <bruussnabelaosprikdk> skrev i en meddelelse

> så tak for hjælpen..

Det var så lidt...

Fra : Troels Plougmann-Ols~

Dato : 20-07-07 01:23

> Jeg har købt en bil i Nürnberg. Nogen bud på hvem der er billigst til at
> fragte den hjem til Aalborg (eller bare jylland)

Har du hørt Baja Transport, i Støvring? Du skal nok ind på krak efter
nummeret, jeg har det ikke lige..

Troels