Brændstofslange - montering?
Fra : Dennis Pedersen

Dato : 18-07-07 21:33

Så kom det endeligt så langt at jeg fik tid til at begynde på at smide det
fyr i bilen.
Men det brændstofslange er noget meget hårdt plastic som man ikke
umiddelbart kan presse ind over studsen på dykrøret eller på selve fyrets
studs.

Hvad er tricket? - varme det forsigtigt med en varmepistol eller bare en
"større hammer" ?

/Dennis

Fra : André S Hansen

Dato : 18-07-07 23:34

"Dennis Pedersen" <usenetspam*FJERNDETTE*@daydreamer.dk> skrev i en
meddelelse news:469e78df$0$152$edfadb0f@dread11.news.tele.dk...
> [...]
> studs.
>
> Hvad er tricket? - varme det forsigtigt med en varmepistol eller bare en

Varm enden ned i kogende vand, bliver blød som smør så

André S Hansen

Fra : Preben Riis Sørensen

Dato : 19-07-07 02:16

"André S Hansen" <web123bobbleboy@webspeed.dk(fjern web123)> skrev

> Varm enden ned i kogende vand

Det må da være meget smertefuldt
--
M.V.H.
Preben Riis Sørensen

Fra : Allan F

Dato : 19-07-07 02:37

> [...]
> studs.
>
> Hvad er tricket? - varme det forsigtigt med en varmepistol eller bare en

Prøv med lidt teflon-holdig olie. Det virkede perfekt, da jeg skulle sætte
en modstræbende slange på en dykpumpe.

Allan F

Fra : martin bjerre

Dato : 19-07-07 05:58

> [...]
>teclanrøret (det hårde plast brændstofrør) skal samles med en stump slange

Martin