Olieskift!!
Fra : news.cybercity.dk

Dato : 03-07-07 22:08

Olieskift for kvinder:

1. kør ind på værkstedet senest 15.000 km efter sidste olieskift. Drik en
kop kaffe i ventetiden.
2. efter 15 minutter betaler du og forlader værkstedet med en nyserviceret
bil.
Udgifter: olieskift inkl. kaffe: 458,00 kr.

Olieskift for mænd:
1. Køb olie, oliefilter, pakning og savsmuld
2. opdag, at beholderen på tanken med spildolie er fuld. Grav et hul i haven
i stedet.
3. Åbn en øl og drik den med velbehag
4. Klods bilen op. Brug først 30 minutter til at lede efter klodserne
5. i ren frustration - åbn en øl og drik den
6. skub oliebakken ind under bilen
7. led efter en 17" nøgle
8. opgiv og brug en svensknøgle
9. løsn bundproppen
10. bundproppen tabes i oliekarret, mens du får varm olie på hænderne
11. rengør det værste svineri
12. snup en øl, mens olien løber ud af motoren
13. led efter oliefiltertangen
14. opgiv. Stik en skruetrækker gennem filteret
15. det kræver en øl mere
16. naboen dukker op. I tømmer ølkassen
17. næste dag. Spildolien graves ned
18. kast savsmuld på den olie, du spildte i går
19. Øl? Nårh nej, de blev drukket i går.
20. ned til købmanden for at købe øl
21. nyt oliefilter. Husk lidt olie på gevindet
22. hæld den første dunk olie på bilen
23. husk den manglende bundprop fra punkt 10
24. led febrilsk efter proppen
25. husk at proppen røg ud med spildolien
26. drik en øl
27. grav ned til spildolien for at finde proppen
28. forsøg at skrabe den friske olie op under bilen
29. nu trænger du til en øl
30. i forsøget på at spænde bundproppen, glider svensknøglen og knoerne slås
til blods
31. hovedet slås i gulvet som reaktion på punkt 30
32. hvæs bandeord
33. kyl svensknøglen væk for altid
34. rens hænder og pande og forbind knoerne
35. bid smerten i dig med en øl
36. hæld fire liter frisk olie på motoren
37. det må fejres med en øl
38. rul bilen ned af klodserne
39. du kan lige nå en øl, inden bilen prøvekøres
40. prøvekørsel
41. politiet stopper dig for spritkørsel
42. bilen slæbes væk
43. stil kaution og hent bilen

Udgifter:
Dele: 450 kr.. Bøde for promillekørsel: 5500 kr. Transportudgifter: 1250 kr.
Kaution: 2500 kr. Øl: 230 kr. I alt: 9930 kroner.

"Hugget" fra news:dk.snak.vittigheder

Fra : snugs.snugs@gmail.co~

Dato : 04-07-07 07:34

On 3 Jul., 23:07, "news.cybercity.dk" <hulub...@hulubalu.dk> wrote:
> [...]
> bil.
> Udgifter: olieskift inkl. kaffe: 458,00 kr.

-- klip --

Olieskift for mænd

Køb 4 liter olie, Mobile 1 til 99 i harald nyborg ell lign.
+filter til en 50'er

dræn olie, skift filter
monter nyt filter
påfyld ny olie
held den gamle olie i dunken du lige har købt
og aflever den på den lokale genbrugs station

tid en half time
pris 149 kroner

selv gjort er vel gjort

besparelse 458 - 149 = 309 kroner køb et par kasser tuborg
og drik dem hjemme for det penge du lige har sparert

kvinder :)

Fra : Tom

Dato : 04-07-07 15:54

"news.cybercity.dk" <hulubalu@hulubalu.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> kr.
> Kaution: 2500 kr. Øl: 230 kr. I alt: 9930 kroner.

Olieskift for mondeo-ejere
1. Køb 8 liter olie når det er på tilbud
2. Køre ind i GDS værkstedet
3. Løsne møtrikker i højre forhjul
4. Hæve bilen op foran
5. Afmontere bundplade under motor
6. Løsne bundprop og stille spand under
7. afmontere hjul
8. afmontere inderskærm
9. afmontere oliefilter
10. tørre bundprop og montere igen
11. rense ved luftfilter og smøre nyt filter
12. montere nyt filter
13. hælde olie på motor
14 starte motor kortvarigt og stoppe igen
15. montere inderskærm
16. montere forhjul
17. sænke bil
18. montere bundplade
19. fastspænde hjul
20. checke oliestand igen og hælde
21 lukke motorhjælm, køre væk og glemme alt om spanden og gammel filter

--
Tom

Fra : Uffe Bærentsen

Dato : 04-07-07 19:26

"Tom" <christensen@bigfoot.com> skrev i en meddelelse

> [...]
> 9. afmontere oliefilter
> 10. tørre bundprop og montere igen

> 11. rense ved luftfilter og smøre nyt filter

Dén lader vi lige stå i mindst 10 minutter

mvh Uffe
Mondeo 1,8i
Tipo 1,6i

Fra : Torben Scheel

Dato : 05-07-07 06:33

Uffe Bærentsen wrote:

> Dén lader vi lige stå i mindst 10 minutter

Jeg smurte luftfilter på Audien sidste sommer - mon det er ved at være
tid igen?

--
vh
Torben

Fra : Uffe Ravn

Dato : 05-07-07 12:48

Torben Scheel wrote:

> Jeg smurte luftfilter på Audien sidste sommer - mon det er ved at være
> tid igen?

Kun hvis det er et KN filter

Mvh. Uffe Ravn

Fra : Torben Scheel

Dato : 05-07-07 13:43

Uffe Ravn wrote:

> Kun hvis det er et KN filter

Bingo - en hoplanål til herren med glimt i øjet

--
vh
Torben

Fra : Uffe Bærentsen

Dato : 06-07-07 09:19

> Jeg smurte luftfilter på Audien sidste sommer - mon det er ved at være tid
> igen?

Måske, men smører du luftfilter når du skifter olie?

--
mvh Uffe
Mondeo 1,8i

Fra : Tom

Dato : 05-07-07 16:21

"Uffe Bærentsen" <leitiFJERNES@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Dén lader vi lige stå i mindst 10 minutter

Jeg smører altid pakningen filteret før det bliver monteret

--
Tom

Fra : Uffe Bærentsen

Dato : 06-07-07 09:19

"Tom" <christensen@bigfoot.com> skrev i en meddelelse

> "Uffe Bærentsen" <leitiFJERNES@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Jeg smører altid pakningen filteret før det bliver monteret

Samme her, men hvorfor renser du ved luftfilteret?

--
mvh Uffe
Mondeo 1,8i

Fra : Tom

Dato : 06-07-07 17:55

> "Tom" <christensen@bigfoot.com> skrev i en meddelelse

> Samme her, men hvorfor renser du ved luftfilteret?

Der sætter sig altid skidt påanlægsfladen når man skruer det gamle filter
af, drfor afrenser jeg altid på motorblokken inden den bliver smurt med olie
og det nye filter kommer på

--
Tom

Fra : Uffe Bærentsen

Dato : 06-07-07 21:37

> [...]
>
> Der sætter sig altid skidt påanlægsfladen når man skruer det gamle filter
> af, drfor afrenser jeg altid på motorblokken inden den bliver smurt med

Er jeg den eneste der ser at der står _luft_filter ?

Det var derfor.

--
mvh Uffe
Mondeo 1,8i

Fra : Finn Guldmann

Dato : 06-07-07 22:47

Uffe Bærentsen skrev:
> Er jeg den eneste der ser at der står _luft_filter ?
> Det var derfor.

Nej, men den der startede det så det vist ikke.

--
MVH Finn

Når folk nu med al ønskelig tydelighed har bevist at de hverken kan,
vil eller tør køre bil, hvorfor lader de så ikke være?

Fra : Tom

Dato : 07-07-07 06:48

> Nej, men den der startede det så det vist ikke.

øhh, næh det gjorde han vist ikke før nu

--
Tom

Fra : Uffe Bærentsen

Dato : 07-07-07 19:30

Fra : DerGolf

Dato : 06-07-07 06:45

> Olieskift for mondeo-ejere
> 7. afmontere hjul
> 8. afmontere inderskærm
> 9. afmontere oliefilter

Hvorfor det? Man kan da godt komme til oliefilter på sådan een oppefra. Er
lige gjort for et par uger siden.
mvh MIC

Fra : Uffe Bærentsen

Dato : 06-07-07 09:21

"DerGolf" <nospam@dbmail.dk> skrev i en meddelelse

> Hvorfor det? Man kan da godt komme til oliefilter på sådan een oppefra. Er
> lige gjort for et par uger siden.
> mvh MIC

Det skulle dælme da være optaget på video!
Du må være i besiddelse af mindst 4 ekstra led på armene.
Jeg kunne ikke få hånden derned.

--
mvh Uffe
Mondeo 1,8i

Fra : Brian

Dato : 06-07-07 17:34

Uffe Bærentsen wrote:

> Det skulle dælme da være optaget på video!
> Du må være i besiddelse af mindst 4 ekstra led på armene.
> Jeg kunne ikke få hånden derned.

Så skulle du have valgt en V6'er - der sidder det helt forrest ud mod
køleren

Til gengæld er alt andet umuligt at komme omkring, uden at skille det hele
ad.

/Brian

Fra : Nygaard \(4330\)

Dato : 05-07-07 19:21

New Sign in Bank Lobby

"Please note that this Bank is installing new Drive-through ATM
machines enabling customers to withdraw cash without leaving their
vehicles.

Customers using this new facility are requested to use the
procedures
outlined below when accessing their accounts.

After months of careful research, MALE & FEMALE procedures have been
developed.

Please follow the appropriate steps for your gender."

MALE PROCEDURE:

1. Drive up to the cash machine.
2. Put down your car window.
3. Insert card into machine and enter PIN.
4. Enter amount of cash required and withdraw.
5. Retrieve card, cash and receipt.
6. Put window up.
7. Drive off.

FEMALE PROCEDURE:

Unfortunately, most of this part is the truth.!!!!

1. Drive up to cash machine.

2. Reverse and back up required distance to align car
window with machine
3. Set parking brake, put window down.
4. Find handbag, remove all contents on to passenger seat
to locate card
5. Tell person on cell phone you will call them back and
hang up
6. Attempt to insert card into machine.
7. Open car door to allow easier access to machine due to
its excessive distance from car.
8. Insert card.
9. Re-insert card right way.
10. Dig through handbag to find diary with PIN written on
inside back page.
11. Enter PIN.
12. Press cancel and re-enter correct PIN.
13. Enter amount of cash required.
14. Check makeup in rear view mirror.
15. Retrieve cash and receipt.
16. Empty handbag again to locate wallet and place cash
inside.
17. Write debit amount in check register and place
receipt in back of checkbook.
18. Re-check makeup.
19. Drive forward 2 feet.
20. Reverse back to cash machine.
21. Retrieve card.
22. Re-empty hand bag, locate card holder, and place card
into appropriate slot.
23. Give dirty look to irate male driver waiting behind you.
24. Restart stalled engine and pull off.
25. Redial person on cell phone.
26. Drive for 2 to 3 miles.
27. Release Parking Brake.