Endelig sommerdæk!
Fra : Jasper Norman Ahrens~

Dato : 02-07-07 23:31

Hej.

I morgen for jeg endelig nye fælge + dæk til min MB.

Det er da også på tide at få skifet til sommerdæk

Mon ikke bilen bliver en smule kønnere med 18" i stedet for de fjollede 16"
der er stadard? Jeg fatter ikke at MB stadig bruger 16" som standard... Det
er da ok som vinterdæk, men som sommerdæk...

mvh

Jasper

--
jasper@FJERNESahrensbach.com

(FJERNES skal, sjovt nok, fjernes.)

Fra : claus b.p.

Dato : 02-07-07 23:54

"Jasper Norman Ahrensbach" <jasper@FJERNESahrensbach.com> skrev i en
meddelelse news:46897c92$0$69187$edfadb0f@dread12.news.tele.dk...

>Jeg fatter ikke at MB stadig bruger 16" som standard... Det er da ok som
>vinterdæk, men som sommerdæk...

Det er som med alt andet inden for Mercedes - og resten af bilverdenen: Der
skal også være mulighed for at tjene på ekstraudstyr.

/Claus

Fra : Mogens

Dato : 03-07-07 04:51

"claus b.p." <cbp33@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Det er som med alt andet inden for Mercedes - og resten af bilverdenen:
> Der skal også være mulighed for at tjene på ekstraudstyr.

Jég vil tro, det hænger sammen med komforten. Ser vi bort fra
AMG-versionerne, er er jo meget morfar over en MB...

Fra : Ukendt

Dato : 03-07-07 15:43

"Mogens" <no@reply.nu> skrev i meddelelsen

> Jég vil tro, det hænger sammen med komforten. Ser vi bort fra
> AMG-versionerne, er er jo meget morfar over en MB...

Yes - det kan være lidt af en gyngehest.
En MB E500 fra 06' blev prøvekørt over 130 km. den anden dag. Lækker motor -
men hvor er undervognen typisk MB. Modellen var med niveau regulering af
undervognen, og medmindre man satte den på bankende hård, var den den meget
morfar agtig.

MB CLS500... Den glæder jeg mig til at prøve. Den er ikke pokkers lækker at
se på udvendig fra, men der et eller andet over den - lidt speciel måske?
Har en bekendt der lige har købt.

--
/HB

Fra : Ukendt

Dato : 03-07-07 16:01

HB wrote:
> [...]
> motor - men hvor er undervognen typisk MB. Modellen var med niveau
> regulering af undervognen, og medmindre man satte den på bankende

Du er hører nok ikke MB's klientel så. Vi er mange der nyder at have lidt
komfort. Hvis du ikke er tilfreds med standard-versionen, vælger du bare
AMG-sættet med 19" fælge og sænkiningssæt. Så skal du nok få din lyst
styret.
MB er (og har altid været) komfort.

> MB CLS500... Den glæder jeg mig til at prøve. Den er ikke pokkers
> lækker at se på udvendig fra

Er det ikke bare en typisk dansk kommentar?
Nå, hver sin smag. Men du hører måske til dem der synes at BMW 5- 6- og
7-serie er kanon flotte biler? hehe
Jeg synes at de ligner l*rt.

MVH Steen

Fra : Ukendt

Dato : 03-07-07 18:39

"Steen F." <steenSNABELAsteenmartin.dk> skrev i meddelelsen

> [...]
> komfort. Hvis du ikke er tilfreds med standard-versionen, vælger du bare
> AMG-sættet med 19" fælge og sænkiningssæt. Så skal du nok få din lyst

Læs hvad jeg svarer på.. hint: MB versus AMG

> MB er (og har altid været) komfort.

Der har du helt ret

> Er det ikke bare en typisk dansk kommentar?

Hey, du som klipper som du lyster, bilen er da hammer lækker.. bevares

--
/HB

Fra : Ukendt

Dato : 06-07-07 14:17

HB wrote:

> Læs hvad jeg svarer på.. hint: MB versus AMG

Ja, men jeg synes nu ikke at man kan kalde en standard E-klasse for en
gyngehest. Slet ikke.

> Hey, du som klipper som du lyster, bilen er da hammer lækker..
> bevares

Øh, kan du beslutte dig? hehe Du skriver da, at en CLS500 ikke er
pokkers lækker at se på udefra. Og bagefter skriver du, at jeg fejlciterer
dig (klippet forkert?), og at bilen nu er hammer lækker. Beklager hvis jeg
har lidt svært ved at følge dig...

MVH Steen

Fra : Ukendt

Dato : 03-07-07 15:44

Mogens wrote:
> Jég vil tro, det hænger sammen med komforten. Ser vi bort fra
> AMG-versionerne, er er jo meget morfar over en MB...

Jeg tror også det skyldes komforten. Men hvornår er komfort blevet lig med
morfar?

MVH Steen

Fra : Mogens

Dato : 03-07-07 18:32

"Steen F." <steenSNABELAsteenmartin.dk> skrev i en meddelelse

> Men hvornår er komfort blevet lig med morfar?

Siden '80-erne, hvor sænkedeundervogne og benhård affjedring
begyndte at finde indpas i den danske vognpark...

Fra : Jasper Norman Ahrens~

Dato : 03-07-07 22:37

> Siden '80-erne, hvor sænkedeundervogne og benhård affjedring
> begyndte at finde indpas i den danske vognpark...

Hov hov... det er altså den meget sporty Avantgarde, der er spændt op til
lir vi taler om Den er da sænket og alt muligt!!!!!

/Jasper

Fra : Mogens

Dato : 04-07-07 05:01

"Jasper Norman Ahrensbach" <jasper@FJERNESahrensbach.com> skrev i en
meddelelse news:468ac15f$0$69259$edfadb0f@dread12.news.tele.dk...

> Hov hov... det er altså den meget sporty Avantgarde, der er spændt op til
> lir vi taler om Den er da sænket og alt muligt!!!!!

Prøv en BMW 500-serie med sportschassis - så ved du, hvad
jeg taler om...

Fra : Jasper Norman Ahrens~

Dato : 04-07-07 23:39

> Prøv en BMW 500-serie med sportschassis - så ved du, hvad
> jeg taler om...

Jeps... min kollega, der tidl. havde en Kleemann MB, købte sådan et svin.
Chippet til 280 diesel HK Han morede sig da også i ca. 3 uger, hvorefter han
smadrede bilen Men sikkerheden er da i orden

Behøver jeg at sige, at han netop har købt sig en E320 avantgarde...

Mvh

Jasper