En "sjov" onsdag.
Fra : Folmer Rasmussen

Dato : 30-06-07 21:26

Det var ikke så godt vejr i onsdags.

Jeg skulle lige en lille smut til Warzawa, med afgang fra København
ved 17-tiden.

Det gik helt fint helt ned til afkørslen til Vordingborg, så var der
kø. Og en helvedes bunke af mine kolleger havde idiotisk nok valgt at
anvende nødsporet som p-plads. Sikkert for at redde køre- og
hviletiden.

Men det er s'gu ikke smart, hvis der skal et udrykningskøretøj forbi,
når begge spor på motorvejen i forvejen er fyldt op med biler.

Nå, så blev der åbnet for personbiler, og køen begyndte at flytte sig
lidt.

Henne ved afkørslen til Vordingborg stod der en betjent og lignede et
gammelt piletræ der havde stået for længe i vestenvinden.

Jeg blev, sammen med de andre lastbiler, dirigeret op ad rampen, men
rullede lige vinduet ned for at høre betjenten om der var lavet noget
parkeringshalløj for os. Der var rigtig mange lastbiler.

Hold da kæft hvor blev han tosset. Det var helt tydeligt at han var
sendt derud lige som han troede at han skulle hjem til den stegte
flæsk og persillesovsen.

Det vil blive for omfattende hvis jeg skulle referere alt det han
mente om mig og kollegerne.

Nå, jeg vælger så at køre til højre mod Vordingborg, og der holdt
selvfølgelig lastbiler og campingvogne over det hele, men jeg fandt et
sted at parkere.

Da de så lukkede op for lastbilerne,så var der fandme en campingfidus
der havde skruet støttebenene ned, trukket gardinerne for, og var gået
i seng! *LOL* Lige midt på landevejen. Ikke ude i siden, men midt på
kørebanen.

Da vi så kom ned til selve Farø-broen stod der en kvindelig betjent og
stoppede hver enkelt af os og sagde at vi skulle have en campingvogn
eller en camper hver med på venstre side, så de kunne komme over i læ
af lastbilerne.

Da var min tålmodighed godt nok brugt op.

Jeg forklarede konen, at jeg fandme enten ville have skiderikken der
lå og sov ude midt på vejen med over, eller ikke nogen, og så skulle
han iøvrigt få sit livs køretur.

Hun mente det var bedst hvis jeg kørte alene. )

Og til sidst DR!!!

Lyt med her på kanalen og få de sidste opdateringer om den kaotiske
situation ved Farø. Det eneste de leverede var beklagelser over at det
var svært at skaffe info, samt deciderede vildledninger, bl.a. om
Gedser-Rostock linien.

Kanal 19 på walkien leverede varen.

Ellers var det en fin tur til Polen og retur.

--

Venlig hilsen
Folmer

Fra : BJ

Dato : 30-06-07 21:34

KLIP

> Hun mente det var bedst hvis jeg kørte alene. )

LOL .... http://www.offuhuge.com/media/1321/Paul_Brandt_Convoy/

mvh
Bjørn J.

Fra : Folmer Rasmussen

Dato : 30-06-07 21:52

On Sat, 30 Jun 2007 22:33:46 +0200, "BJ" <mrbear_REMOVE_@post.tele.dk>
wrote:

>KLIP

>LOL .... http://www.offuhuge.com/media/1321/Paul_Brandt_Convoy/

>--

Jamen det er da imponerende, at det forventes af én, at man er
hjælpsomheden selv, når man til dagligt ikke udsættes for ret meget
andet end chikane fra den side, incl. 20 minutters ekstra forsinkelse
fordi vi allesammen skulle uden om kvajet der lå og sov.

Det synes jeg er at sætte forventningerne en anelse for højt.

--

Venlig hilsen
Folmer

Fra : BJ

Dato : 01-07-07 00:47

KLIP

> [...]
> fordi vi allesammen skulle uden om kvajet der lå og sov.
>
> Det synes jeg er at sætte forventningerne en anelse for højt.

LOL .. jeg vil medgive dig, det var et Herrens vejr hin onsdag.

Var selv i storbyen og tog et svinkeærinde over Næstved på vejen hjem.

Radioen var flydt med meddelelser om Farøbroen var lukket (samt en hel masse
andet).

mvh
Bjørn J.

Fra : Folmer Rasmussen

Dato : 01-07-07 12:03

On Sun, 1 Jul 2007 01:47:05 +0200, "BJ" <mrbear_REMOVE_@post.tele.dk>
wrote:

>KLIP

>LOL .. jeg vil medgive dig, det var et Herrens vejr hin onsdag.

>--

Det må jeg sige ja til.

>--

>Var selv i storbyen og tog et svinkeærinde over Næstved på vejen hjem.

>--

Jamen så har du jo stort set været lige midt i det hele.

>--

>Radioen var flydt med meddelelser om Farøbroen var lukket (samt en hel masse
>andet).

>--

Ja, det gik s'gu fint med at oplyse om at der var lukket.

Det kneb voldsomt meget mere med at give informationer om når der blev
åbnet igen.

Ligeledes blev det oplyst at Gedser-Rostock ville optage sejladsen
igen fra kl. 21:00, hvilket ikke var tilfældet. De begyndte først at
sejle igen kl. 07:00 næste morgen.

Det er jo fandme katastrofalt at man på den måde lokker folk med
vindfølsomme køretøjer til at ligge og flakke rundt nede i et område
hvor det i forvejen var vanskeligt at køre.

--

Venlig hilsen
Folmer

Fra : Andreas M. Hansen

Dato : 30-06-07 22:49

> [...]
> flæsk og persillesovsen.
>
> Det vil blive for omfattende hvis jeg skulle referere alt det han

Det må da være lidt træls for dig at du både her i gruppen og også ude i det
virkelige liv altid skal slås i hartkorn med de forb... drønnerter som kører
lastbil, Folmer.....

mvh

Andreas M. Hansen

Fra : Folmer Rasmussen

Dato : 30-06-07 23:50

Ja, det er ikke nemt.

--

Venlig hilsen
Folmer

Fra : Henning Præstegaard

Dato : 30-06-07 23:42

Folmer Rasmussen wrote:

> [...]
> der havde skruet støttebenene ned, trukket gardinerne for, og var gået
> i seng! *LOL* Lige midt på landevejen. Ikke ude i siden, men midt på

Det eneste der manger i det billede er en trækker parkeret på skrå og
chafutten der fiser fundt om campisten og filmer med mobiltelefonen.

Ellers synd. Et par billeder ville have pyntet i det næste nummer af
Motor.

mvh
Henning

Fra : Folmer Rasmussen

Dato : 30-06-07 23:52

On Sun, 1 Jul 2007 00:42:03 +0200, "Henning Præstegaard"
<onkelhenning@not.vallid> wrote:

>Det eneste der manger i det billede er en trækker parkeret på skrå og
>chafutten der fiser fundt om campisten og filmer med mobiltelefonen.

>--

Jeg fik da vist nævnt, at vejret ikke var det bedste.

>--

>Ellers synd. Et par billeder ville have pyntet i det næste nummer af
>Motor.

>--

Naaarh, de holder vel hånden over deres egne.

--

Venlig hilsen
Folmer

Fra : Ukendt

Dato : 01-07-07 01:00

On Sun, 01 Jul 2007 00:52:06 +0200, Folmer Rasmussen
<folmer@rasmussen.mail.dk> wrote:

>Jeg fik da vist nævnt, at vejret ikke var det bedste.

synes at erindre, at ingen kunne køre over 50 på M3....men det er
nærmest normalt med en smule vand. Værre var, at når man nu endelig
havde fået gennemført fletningen nede ved Greve......incl de fjolser
der tror, de skal flette i næste bane når de kommer fra Holbæk e. l. ,
så gik det stadig dødkedeligt.....helt op til 40, altså!
vildt!.......og så.........helt op på 80......!!...og
så....*suk*...ned igen.........til 60..!!...bare fordi der var rygter
om ballade langt fanden i vold.....eller for meget og for forsigtig
trafik..............*suk*....stod af ved SolrødS efter at have brugt
knap 1½ time fra Hørsholm........*suk*.....

*den slags får du sq ikke optaget* *gggggg*

--
Ivan Madsen,
Xsara Weekend HDi

Fra : Folmer Rasmussen

Dato : 01-07-07 11:56

On Sun, 01 Jul 2007 01:59:42 +0200, Ivan Madsen <> wrote:

> [...]
>trafik..............*suk*....stod af ved SolrødS efter at have brugt
>knap 1½ time fra Hørsholm........*suk*.....

Rent undtagelsesvis vil jeg mene at en stærkt reduceret hastighed var
på sin plads, men jeg må medgive dig at det var en del værre længere
sydpå.

Der var en voldsom sidevind på Sydsjælland og Lolland-Falster.

>--

>*den slags får du sq ikke optaget* *gggggg*

>--

Nu var det ikke min idé med de billeder.

--

Venlig hilsen
Folmer

Fra : BJ

Dato : 01-07-07 11:57

KLIP

> Nu var det ikke min idé med de billeder.

Næste gang ringer du blot efter denne højt uddannede spade:

http://ekstrabladet.dk/112/article314624.ece

mvh
Bjørn J.

Fra : Folmer Rasmussen

Dato : 01-07-07 12:06

On Sun, 1 Jul 2007 12:57:05 +0200, "BJ" <mrbear_REMOVE_@post.tele.dk>
wrote:

>KLIP

>Næste gang ringer du blot efter denne højt uddannede spade:
>
>http://ekstrabladet.dk/112/article314624.ece

>--

Der er ikke grænser for, hvad ens surt tjente skattepenge skal
anvendes til. B.la. uddannelser til den slags ignoranter.

--

Venlig hilsen
Folmer

Fra : Ebbe Kristensen

Dato : 02-07-07 09:38

Folmer Rasmussen wrote:

> Der er ikke grænser for, hvad ens surt tjente skattepenge skal
> anvendes til. B.la. uddannelser til den slags ignoranter.

En høj uddannelse er ikke ensbetydende med at man er klog. Se f.eks. Mogens
Camre, Peter Brixtofte og Mogens Glistrup.

Ebbe

Fra : BJ

Dato : 02-07-07 09:39

"Ebbe Kristensen" <ebbe@ekologic.dk> skrev i en meddelelse

KLIP

> En høj uddannelse er ikke ensbetydende med at man er klog. Se f.eks.
> Mogens Camre, Peter Brixtofte og Mogens Glistrup.

Du har helt ret også når man ser på Enhedslistens medlemmer.

Mon ikke alle de nævnte giver sig til at tage billeder af diverse
lovovertrædelser.?..;)

mvh
Bjørn J.

Fra : Ebbe Kristensen

Dato : 02-07-07 11:04

BJ wrote:

> Du har helt ret også når man ser på Enhedslistens medlemmer.

De tre nævnte var dem jeg ligge ku' komme i tanke om. Der er helt sikkert
andre.

> Mon ikke alle de nævnte giver sig til at tage billeder af diverse
> lovovertrædelser.?..;)

Det er til gengæld mindre sandsynligt. De begår/her begået deres dumheder på
anden vis.

Ebbe

Fra : BJ

Dato : 02-07-07 11:05

> [...]

> andre.

> Det er til gengæld mindre sandsynligt. De begår/her begået deres dumheder

Det er ganske betryggende at vide, tak.

mvh
Bjørn J.

Fra : N/A

Dato : 01-07-07 11:51

Fra : Folmer Rasmussen

Dato : 01-07-07 11:51

On Sun, 01 Jul 2007 11:52:19 +0200, Møller <eamz@get2net.dk> wrote:

>Du kunne da havde inviteret hende med til Warzawa, er du ikke selskabelig mere?

>--

Det ville være synd for hende at slæbe hende med til Polen.

En dansk politibetjent vil aldrig blive den samme igen efter at have
været vidne til den polske trafikkultur.

Den er mildest talt alternativ.

Og det ville heller ikke være befordrende at hun skulle opleve de
polske kollegers iver i tjenesten.

--

Venlig hilsen
Folmer

Fra : BJ

Dato : 01-07-07 11:55

KLIP

> Og det ville heller ikke være befordrende at hun skulle opleve de
> polske kollegers iver i tjenesten.

LOL .... http://youtube.com/watch?v=-urQ8R-CUjI&mode=related&search=

mvh
Bjørn J.

Fra : Folmer Rasmussen

Dato : 01-07-07 12:10

On Sun, 1 Jul 2007 12:55:20 +0200, "BJ" <mrbear_REMOVE_@post.tele.dk>
wrote:

>KLIP

>LOL .... http://youtube.com/watch?v=-urQ8R-CUjI&mode=related&search=

>--

Det var satans!! *LOL*

Hvis vi ser bort fra at de er svenske, så har de evner jeg ikke ville
have tiltroet dem.

--

Venlig hilsen
Folmer