Hvad er prisen på gearkasse af/på ?
Fra : Fumlehoved

Dato : 30-06-07 15:46

Heys
Hvad vil være en acceptabel og god pris for kunden, for at pille gearkassen
af, skifte koblingen (navn og trykfod - medfølger fra kunden), og montere
en anden tilsvarende gearkasse ?
Bilen er en Fiat Panda Dynamic 1,2 2004. Kunden kommer med gearkasse og
kobling, så jeg skal alene skrue
Hvad må det koste på sådan en model ? Jeg er Honda mekaniker og kender ikke
Fiat.

Bedste Hilsener

Fra : Tågehornet

Dato : 30-06-07 17:53

"Fumlehoved" <email@invalid.localhost> wrote in message
> [...]
| kobling, så jeg skal alene skrue
| Hvad må det koste på sådan en model ? Jeg er Honda mekaniker og kender

http://www.prebensauto.dk/

det er det samme som en Punto...Prebens auto er jo med reservedele (ny
kobling) og moms!!.

Fra : Niels Bengaard

Dato : 30-06-07 20:57

> [...]
> kobling, så jeg skal alene skrue
> Hvad må det koste på sådan en model ? Jeg er Honda mekaniker og kender

Der står ca. 5 timer for skift af gearkasse for en Punto 1,2.

Mvh Niels