Deling af printer
Fra : Mark Andreas Christe~

Dato : 14-01-01 15:44

Jeg har to computere og én printer (lexmark 5700), Den ene computer, hvor
printeren er sat til, kører win2k (SP1). Den anden køre win98 (first edition
m. alle opdateringer).

Jeg har har delt printeren, og givet den anden bruger adgang til alt (full
control), jeg har inde på den anden computer installeret de nødvendige
drivere samt tilføjet min printer som default printer. Jeg ved virkelig ikke
hvad jeg ellers kan gøre, jeg har været hele troubleshooting processen
igennem. Har i nogle forslag??

MVH Mark Andreas Christensen

Fra : Peter Brandt Jørgens~

Dato : 15-01-01 23:36

Hej Mark

Har Du installeret den som netværksprinter?
Er Du helt sikker på (hvis Du har installeret den som netværksprinter) at
netværksstien er korrekt?
Giver den nogen form for fejlmeddelelse?

Peter Brandt Jørgensen
peterbj@image.dk
http://www.peterbj.com (Nu over 650 vitser!)