Dansk pris på Bentley
Fra : Kim Voss Schrader

Dato : 29-06-07 21:01

Hej!

Var ude med firmaet og vi spiste på restaurant i Hornbæk. Nede ved havnen kom
der en sprit ny Bentley Continental GT rullende, og _damn_ den er jo både flot
og har en lækker motorlyd

Den var på danske plader, og nu kommer spørgsmålet så:

Hvor mange penge skal man slippe for sådan een?

Den må ellers rykke pænt med 552HK og en W12'er (så vidt jeg kan Google mig frem
til) under hjelmen. Desværre gad ejeren ikke rigtig sparke til den

--
Mvh, Kim Voss Schrader

Fra : Mogens

Dato : 29-06-07 21:13

> Hvor mange penge skal man slippe for sådan een?

Den koster kun 4 mill kr

Fra : Kim Voss Schrader

Dato : 29-06-07 21:37

Hej!

Mogens wrote:

> "Kim Voss Schrader" <usenet1@mumbojumbo.dk> skrev i en meddelelse

> Den koster kun 4 mill kr

Det anede mig, at vi var godt oppe i de 3 millioner, men alligevel :(

Nå, men lækker dét er den :)

--
Mvh, Kim Voss Schrader

Fra : Kent

Dato : 29-06-07 22:53

"Mogens" <no@reply.nu> skrev i en meddelelse
> "Kim Voss Schrader" <usenet1@mumbojumbo.dk> skrev i en meddelelse

> Den koster kun 4 mill kr

Sådan et par stykker snupper vi lige.

Vi budgetterer med at vinde i Lotto i morgen .

Kent.

Fra : KASO

Dato : 30-06-07 12:24

"Mogens" <no@reply.nu> skrev i en meddelelse
> "Kim Voss Schrader" <usenet1@mumbojumbo.dk> skrev i en meddelelse

> Den koster kun 4 mill kr

Discountbil

For et par uger siden blev jeg overhalet af en MacLaren-Mercedes SLR - på
danske plader! (9-10mill kr.) - jeg blev så forbavset over de danske plader,
at jeg glemte at chekke, hvem føreren var

Fra : Bruno

Dato : 30-06-07 13:13

KASO wrote:

> For et par uger siden blev jeg overhalet af en MacLaren-Mercedes SLR - på
> danske plader! (9-10mill kr.) - jeg blev så forbavset over de danske plader,
> at jeg glemte at chekke, hvem føreren var

Halvorsen har en, eller måske er det havde - er ikke helt sikker.

Mvh
Bruno

Fra : Ukendt

Dato : 30-06-07 17:51

"Bruno" <dont.use@this.address.ever> skrev i meddelelsen

> Halvorsen har en, eller måske er det havde - er ikke helt sikker.

Jeps - en sort. Han kom "tøffende" i den til åbningsløbet på jyllandsringen.
_Den_ er dælme fed!

--
/

Fra : Ukendt

Dato : 30-06-07 18:02

> "Bruno" <dont.use@this.address.ever> skrev i meddelelsen

> Jeps - en sort. Han kom "tøffende" i den til åbningsløbet på
> [...]

Signaturen der blev væk!

--
/HB

Fra : Claus Nygaard-Peders~

Dato : 30-06-07 05:05

Kim Voss Schrader skrev:

> [...]
>
> Den må ellers rykke pænt med 552HK og en W12'er (så vidt jeg kan Google
> mig frem til) under hjelmen. Desværre gad ejeren ikke rigtig sparke til

Tro mig den er hurtig hvis den får pedalen. Jeg har flere gange mødt
sådan en slæde på vej ind i Århus fra syd og selv om min egen Leon TFSI
ikke hører til de sløveste på det danske motorvejsnet så forsvinder
Bentleyen skræmmende hurtigt i horisonten.

Mvh
Claus

Fra : TDN

Dato : 30-06-07 07:06

> [...]
>
> Den må ellers rykke pænt med 552HK og en W12'er (så vidt jeg kan Google
> mig frem til) under hjelmen. Desværre gad ejeren ikke rigtig sparke til

Jeg mener Lars Larsen har sådan en. Der var en udsendelse for nyligt hvor
der holdt noget der lignede sådan en Bentley i carporten.

Mvh
Thomas

Fra : Otto J

Dato : 30-06-07 10:06

> Jeg mener Lars Larsen har sådan en. Der var en udsendelse for nyligt hvor
> der holdt noget der lignede sådan en Bentley i carporten.

Det er præcis sådan én, ja. Jeg overhalede ham engang, at han kører 105 på
motorvejen fra Århus til Silkeborg hver dag i sådan én, det er jeg ret
imponeret over...

Mvh Otto

Fra : Mogens

Dato : 30-06-07 12:50

"Otto J" <hifiotto@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Det er præcis sådan én, ja. Jeg overhalede ham engang, at han kører 105 på
> motorvejen fra Århus til Silkeborg hver dag i sådan én, det er jeg ret
> imponeret over...

Han tror sikkert han kører 110 km/t (fejlvisning).
Nuvel, du mener sikkert, at bilens kræfter burde betyde, at han
hamrede afsted istedet. Det gør man ikke i sådan et skrummel.
Endvidere er fartpiloten jo opfundet, og dét "blokerer" jo for ud-
foldelserne (cruising)

Fra : Otto J

Dato : 30-06-07 14:18

> Han tror sikkert han kører 110 km/t (fejlvisning).
> Nuvel, du mener sikkert, at bilens kræfter burde betyde, at han
> hamrede afsted istedet. Det gør man ikke i sådan et skrummel.

Det er mere et spørgsmål om at jeg tvivler på jeg ville kunne lade være...
Det er nok tegn på at han er klogere end mig, og at dét er årsagen til at
han kører i én og jeg ikke gør...

Mvh. Otto

Fra : Mogens

Dato : 30-06-07 14:23

> Det er mere et spørgsmål om at jeg tvivler på jeg ville kunne lade være...

Dét ka' man heller ikke, ved jeg

Fra : Hr. Jensen

Dato : 30-06-07 20:50

On Sat, 30 Jun 2007 15:18:07 +0200 "Otto J" <hifiotto@hotmail.com> sent
the following smoke signals:

>Det er nok tegn på at han er klogere end mig, og at dét er årsagen til at
>han kører i én og jeg ikke gør...

Lars Larsen startede også i det små engang...

--
Thomas

The Hangman's Knot Inn

Fra : Kasper Hansen [8270]

Dato : 30-06-07 13:49

> Var ude med firmaet og vi spiste på restaurant i Hornbæk. Nede ved havnen
> kom der en sprit ny Bentley Continental GT rullende, og _damn_ den er jo
> både flot og har en lækker motorlyd

Jeg ser jævnligt en i Århus midtby... Kan ikke kende ejeren.
Men i tirsdags på vej hjem fra Tyskland, så jeg to lastbiler med Bentleyer
på ladet - 5 eller 6 stk. i alt.
Jeg gad godt vide om de allesammen skal sælges DK.

/Kasper Hansen

Fra : Mogens

Dato : 30-06-07 13:54

"Kasper Hansen [8270]" <news@SLETpostmand.com> skrev i en meddelelse

> Men i tirsdags på vej hjem fra Tyskland, så jeg to lastbiler med Bentleyer
> på ladet - 5 eller 6 stk. i alt.
> Jeg gad godt vide om de allesammen skal sælges DK.

Ja da - folk har jo bunker af penge i Dagens DK.

I fredagudgaven af Børsen skriver de, at MLA har solgt 40-50
Porsche 997 turbo. Prisen starter ved 3 mill kr for en udgave
med det relevante udstyr - typisk 3.1 mill kr...

Fra : Brian

Dato : 30-06-07 20:04

Mogens wrote:

> Ja da - folk har jo bunker af penge i Dagens DK.

Tjaa... jeg har set selvsamme model af en Bentley på McDonalds i Silkeborg -
et lidt spøjst syn.

/Brian

Fra : Hr. Jensen

Dato : 30-06-07 20:54

On Sat, 30 Jun 2007 21:04:12 +0200 "Brian" <nej@tak.du> sent the
following smoke signals:

>Tjaa... jeg har set selvsamme model af en Bentley på McDonalds i Silkeborg -
>et lidt spøjst syn.

Når man kører Bentley hedder det "Restaurant Den Gyldne Måge"...

--
Thomas

The Hangman's Knot Inn

Fra : thomas jürgensen

Dato : 30-06-07 21:55

> [...]
> Porsche 997 turbo. Prisen starter ved 3 mill kr for en udgave
> med det relevante udstyr - typisk 3.1 mill kr...

Læg vejen forbi Herlufholm kostskole udenfor ferien, der holder en bunke
biler i den dyre ende....

bl.a en del Porsche Cayenne, de store modeller og flere af dem på hvide
plader..

Jeg vil tro det er bestikkelse til børnene for at de er sendt på kostskole..

Thomas

Fra : NHF

Dato : 30-06-07 20:00

Hej

Sidst jeg kørte fra Århus til København mødte, tror jeg, den samme Bentley
Continental GT omkring Køge, den var og også på hvide plader - jeg tror ikke
på der findes 2 stk i DK. En detalje er, når den kommer over en vis
hastighed, så springer en lille hæk-spoiler op, lige under bagruden. BLÆR,
og jeg skulle lige hilse og sige, den kunne flytte sig
Jeg var opsat på og overhale den ude på motorvejen, men det er altså svært
når man kun har en gammel VW Sharan TDI chippet til 150 hk. Jeg kom forbi,
men kunne ikke umiddelbart genkende ejeren.

NHF, Århus

Fra : Ukendt

Dato : 30-06-07 23:50

NHF wrote:
En detalje er, når den
> kommer over en vis hastighed, så springer en lille hæk-spoiler op,
> lige under bagruden. BLÆR

Jeg tror nu ikke at det er blær. Det er sikkert en nødvendighed for at
stabilisere bagvognen. Jeg tænker her på Audi TT v1.0

Fra : Folmer Rasmussen

Dato : 30-06-07 23:56

On Sun, 1 Jul 2007 00:50:08 +0200, "Steen F."
<steenSNABELAsteenmartin.dk> wrote:

> [...]
>
>Jeg tror nu ikke at det er blær. Det er sikkert en nødvendighed for at
>stabilisere bagvognen. Jeg tænker her på Audi TT v1.0

Sådan noget har Ferdinands biler da haft i mange år.

Underlige biler.

Pissedyre, og det lyder stadig som når hylden med tallerkener falder
ned ude i køkkenet, når de fiser forbi.

Og vender man dem om, så ligner de en VW Transporter.

--

Venlig hilsen
Folmer

Fra : Hr. Jensen

Dato : 01-07-07 06:22

On Sun, 01 Jul 2007 00:55:33 +0200 Folmer Rasmussen
<folmer@rasmussen.mail.dk> sent the following smoke signals:

> [...]
>ned ude i køkkenet, når de fiser forbi.
>
>Og vender man dem om, så ligner de en VW Transporter.

Det bliver Mogens nok glad for at læse...

--
Thomas

The Hangman's Knot Inn

Fra : Folmer Rasmussen

Dato : 01-07-07 11:45

On Sun, 01 Jul 2007 07:21:57 +0200, Hr. Jensen
<aage.er@musikalsk.invalid> wrote:

>On Sun, 01 Jul 2007 00:55:33 +0200 Folmer Rasmussen
><folmer@rasmussen.mail.dk> sent the following smoke signals:

>Det bliver Mogens nok glad for at læse...

>--

Han læser ikke mine indlæg mere.

Han kan ikke forstå, at jeg foretrækker at skrive om lastbiler her,
for at få noget modspil, i stedet for at gøre det i en gruppe kun for
lastbiler.

Det dur jo ikke, for så er det kun rygklappere og Finn man kan
udveksle meninger med.

Desuden er det et faktum at Porsche i mange år har brugt samme
platform som VW Transporter, men nok ikke gør det mere.

Og det er vel heller ikke helt usandt at den meget karakteristiske
Porsche-lyd, i hvert fald i mine ører, lyder som porcelæn der går i
stykker?

--

Venlig hilsen
Folmer

Fra : Ukendt

Dato : 01-07-07 16:37

"Folmer Rasmussen" <folmer@rasmussen.mail.dk> skrev i meddelelsen
> Og det er vel heller ikke helt usandt at den meget karakteristiske
> Porsche-lyd, i hvert fald i mine ører, lyder som porcelæn der går i
> stykker?

Flab - Det er din tinitus du kan høre

--
/HB

Fra : Frederik C

Dato : 02-07-07 12:04

"NHF" <volvo4sale@privat.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> når man kun har en gammel VW Sharan TDI chippet til 150 hk. Jeg kom forbi,
> men kunne ikke umiddelbart genkende ejeren.

En tur fra Østerbro til Rungsted via strandvejen og retur gav følgende sete
resultat: 1 Continental GT, 1 Continental Sedan, 1 Continental cabriolet, 1
Lamborghini Gallardo og 2 Ferrari 360 Modena... Jo der er skam lidt midler i
omløb.

Mvh.

Frederik