Beslag til tagbøjler
Fra : Torben Brøndum

Dato : 25-06-07 09:35

Hej derude,

I løbet af 8-14 dage får jeg leveret min nye Octavia 1.9 TDI Elegance 2008
model.

Jeg har en tagboks i forvejen, som jeg har brugt til min Ford Escort 1.6 CLX
1995. Boksen er en Karrite 130*85*33/38 (l*b*h).

Til Octavian får jeg medleveret lastebærer. Jeg skal have nye beslag til
boksen, men hvordan får jeg fat i dem, der passer?

Er der nogen af Jer deruden, der har fået monteret tagræling på en
Hatchback? - det gør man vel ikke?

Hvad skulle jeg evt. vælge af ny tagboks (ikke skiboks, da der skal kunne
være store tasker i den) med åbning i siden?

Hilsen Torben Brøndum