montering af ny bilradio i fabia combi
Fra : lhs

Dato : 18-06-07 13:24

Hej

Håber ikke jeg er ot her med dette, men har købt en ny bilradio til min
fabia combi, men den nye radio har en del mere stik osv end den gamle radio,
det fylder og giver besværd når jeg prøver at skubbe huset ind, er der en
smart måde jeg kan komme `om bagved´ panelet og trække ledningerne og
stikkene ind så radioen kan sidde rigtigt... Virker som der er plads nok,
men ledningerne og stikkene skal bare sidde præcist for at det hele kan være
der...

Lars HS

Fra : Anders Majland

Dato : 18-06-07 13:32

> [...]
> og stikkene ind så radioen kan sidde rigtigt... Virker som der er plads
> nok, men ledningerne og stikkene skal bare sidde præcist for at det hele

Ja du piller handskerummet ud - så er det muligt at få foldet ledningerne så
de kan være der - incl antenneforstærkeren der nærmest et et most.

/A

Fra : lhs

Dato : 18-06-07 14:07

Hej Anders

Tak for det, er det nemt og hvor skal pille for at få handskerummet ud ?

Lars

Fra : Anders Majland

Dato : 18-06-07 14:12

> Tak for det, er det nemt og hvor skal pille for at få handskerummet ud ?

Ja det er nemt - det sidder med et antal torx skruer og er lige til at skrue
ud. Hvis jeg husker korrekt skal du også lige have plastikken af enden af
instrumentbordet, men det er bare clipset på.

Har du lys i handskerummet skal du lige være lidt forsigte med ledningerne
dertil.

/A

Fra : lhs

Dato : 18-06-07 14:21

Hej Anders

Tak for hurtigt svar, jeg prøver lige når jeg får tid..
MVH
Lars