Billig Porsche med kun 2 gear.
Fra : Folmer Rasmussen

Dato : 16-06-07 21:08

http://www.werkzeug-news.de/news6/10-metabo-p7911.html

Så kan en Porsche erhverves af hvem som helst. )

Bortset fra det, så skulle den være helt OK, ifølge kilder jeg har
talt med.

--

Venlig hilsen
Folmer

Fra : -=JF=- priv

Dato : 16-06-07 21:19

"Folmer Rasmussen" <folmer@rasmussen.mail.dk> skrev i meddelelsen

> Så kan en Porsche erhverves af hvem som helst. )

Fattigfolk har da kunnet købe Porsche i masser af år
http://spar-momsen.dk/shop/siemens-porsche-137c1.html?gclid=CM2O0r-64YwCFR5YZwodljHc2w

Fra : Andersen [3650]

Dato : 16-06-07 21:17

> http://www.werkzeug-news.de/news6/10-metabo-p7911.html
>
> Så kan en Porsche erhverves af hvem som helst. )
>
> Bortset fra det, så skulle den være helt OK, ifølge kilder jeg har
> talt med.

Det her er altså en bil NG hvis det ikke er gået op for dig
Bortset fra det, så vil jeg have sådan en fætter. Det ser ud til man
holder rigtig godt på maskineriet. Og så er Metabo jo OK værktøj.

Fra : Folmer Rasmussen

Dato : 16-06-07 21:38

On Sat, 16 Jun 2007 22:16:39 +0200, "Andersen [3650]" <siger@det.ikke>
wrote:

>Det her er altså en bil NG hvis det ikke er gået op for dig

>--

Hæ hæ. Det er s'gu ikke gået op for Porsche.

Der findes ufattelige mængder af ting og sager der hedder Porsche til
fornavn.

>--

>Bortset fra det, så vil jeg have sådan en fætter. Det ser ud til man
>holder rigtig godt på maskineriet. Og så er Metabo jo OK værktøj.

>--

Den sælges på det norske marked for lige under 4000 kr. Jeg vil tro at
det bliver samme prisleje i DK.

Metabo er fandens godt værktøj.

--

Venlig hilsen
Folmer

Fra : Kent Oldhøj

Dato : 17-06-07 10:44

Folmer Rasmussen <folmer@rasmussen.mail.dk> wrote in

> Hæ hæ. Det er s'gu ikke gået op for Porsche.
> Der findes ufattelige mængder af ting og sager der hedder Porsche til
> fornavn.

Porsche Lizenz- und Handelsgesellschaft mbH & Co er en selvstændig
virksomhed med hovedsæde ca. 30 km nord for Stuttgart i Bietigheim-
Bissingen.

Virksomheden blev grundlagt i 2003 for at samle forskellige ikke-automobil
aktiviteter i et firma, og består af Porsche AG's ikke-automobil
aktiviteter, Porsche Design Group, Porsche Design, Design by F.A. Porsche
og Porsche Selection.

Virksomheden ejes af Porsche AG.

Fra : Ivar

Dato : 17-06-07 12:30

Kent Oldhøj skrev:

> [...]
> aktiviteter i et firma, og består af Porsche AG's ikke-automobil
> aktiviteter, Porsche Design Group, Porsche Design, Design by F.A. Porsche

Ja, og før det var F.A. Porsche (Porsche Design) et selvstendigt
firmat.
Det var startet af Ferdinand Alexander Porsche, et barnebarn til den
"rigtige" Ferdinand Porsche. Det var ham der designede 911.

Bilfirmaet har nu opkøbt de fleste aktier, men før det, havde
de ting hvor der stod F.A. Porsche eller Porsche Design på altså
kun navnet til fælles med bilfirmaet.

Ivar Magnusson

--
Bruger du Outlook Express?
Se her, hvad den gratis MesNews kan:

Fra : Andreas M. Hansen

Dato : 16-06-07 22:27

> Bortset fra det, så skulle den være helt OK, ifølge kilder jeg har
> talt med.

Jeg troede lige først det var sådan et køretøj du havde fået kig på:

http://de.wikipedia.org/wiki/Porsche_Traktor

Sådan een har jeg da prøvet at køre i mine unge år - accelerationen er just
ikke noget at skrive hjem om, men momentet.....

mvh

Andreas M. Hansen

Fra : Ukendt

Dato : 17-06-07 11:06

> Så kan en Porsche erhverves af hvem som helst. )

Vi har 2 Porscher stående i køkkenet, den ene kan varme vand, og den anden
kan riste brød

Mvh
Morten

Fra : KASO

Dato : 17-06-07 15:48

> http://www.werkzeug-news.de/news6/10-metabo-p7911.html
>
> Så kan en Porsche erhverves af hvem som helst. )
>
> Bortset fra det, så skulle den være helt OK, ifølge kilder jeg har
> talt med.

Så kan man jo også ligeså godt snuppe en Ferrarari med:
http://www.acer.dk/acereuro/page4.do?sp=page3&dau22.oid=18339&UserCtxParam=0&GroupCtxParam=0&dctx1=5&CountryISOCtxParam=DK&LanguageISOCtxParam=da&ctx3=-1&ctx4=Danmark&crc=2574383310

Eller Lamborghini: http://www.edbpriser.dk/Products/Listprices.asp?ID=206576