Sove i bilen?
Fra : peter

Dato : 15-06-07 13:47

Hej ng!
I Renault Twingo kan man / kunne man folde ryglænet på forsæderne ned,
så man kan sove eller i hvert fald ligge i bilen. Naturligvis kan man
sove i store stationcars, men findes dette system i andre små biler
end Renault Twingo?
Mvh og på forhånd tak for svaret

Fra : Frodo Nifinger

Dato : 15-06-07 14:30

"peter" <peter900000@hotmail.com> skrev i en meddelelse
[...]

Det kan man også i Suziki Wagon R+ i hvert fald i modellen fra 1998 til
2000.

Jesper Nielsen
aka
Frodo Nifinger
www.frodonifinger.dk

Fra : Otto J

Dato : 15-06-07 15:25

I min Getz kan forsæderne lægges helt ned så det ligger på bagsædet, men det
bliver ikke helt plant. Det er efterprøvet et par gange, decideret
behageligt vil jeg nu ikke kalde det. Fint til en powernap, men en hel nat
kan ikke anbefales.

Mvh. Otto

Fra : Ivar

Dato : 15-06-07 20:48

peter skrev:

> I Renault Twingo kan man / kunne man folde ryglænet på forsæderne ned,
> så man kan sove eller i hvert fald ligge i bilen.

Er det ikke det der hedder sæder med sovebeslag. For en del år siden
skulle alle biler have det (det var længe før det med kopholderne).
Som Otto skriver, er det kun teoretisk, at det kan bruges til at
sove i. Det er alt for ujævnt, og ujævnhederne passer ikke til
kroppen, medmindre du er 1,20 høj.

Ivar Magnusson

--
Liste over alle Canon EOS objektiver

[...]