Import af bil til ombygning til gule plade~
Fra : Peter Henriksen

Dato : 13-06-07 11:20

Hej Gruppe!

Jeg har forgæves forsøgt at finde ud af, hvordan man importerer en bil
fra Tyskland (fx en golf st.car eller en passat st. car) til DK og
derefter indregistrerer den i DK. Jeg kan ikke rigtig finde et godt
svar i gamle indlæg, så jeg håber at nogen kan hjælpe mig herinde.

Hvis nu jeg finder en 5-7 år gammel golf variant i Tyskland, vil det
så efter afgiftsændringen betyde at jeg skal betale 50% i afgift eller
hvordan forholder det sig?

Jeres svar vil hjælpe mig meget!

Mvh.

Peter

Fra : Mogens

Dato : 13-06-07 11:28

HVAD? -> http://bilimport.tkrath.dk

--
/Mogens, sportsdriver :)
Remember! Growing older is mandatory - growing up is optional

Fra : Ukendt

Dato : 13-06-07 17:10

> HVAD? -> http://bilimport.tkrath.dk

Der står jo ikke noget i forhold til de nye afgifter.

Mvh. Ulrich

Fra : Mogens

Dato : 13-06-07 17:12

"Ulrich Sørensen" <ulrich dot sorensen at mailme dot dk> skrev i en
meddelelse news:467016d6$0$52152$edfadb0f@dread11.news.tele.dk...

> Der står jo ikke noget i forhold til de nye afgifter.

Røv at læse, hvad manden spørger om / hvad jeg svarer på !

Fra : Kim S

Dato : 13-06-07 18:03

"Mogens" <jow@jowda.dk> skrev i meddelelsen

> Røv at læse, hvad manden spørger om / hvad jeg svarer på !
Jeg håber der mangler et bogstav til at begynde med ??

Mvh, Kim

Fra : Mogens

Dato : 13-06-07 18:26

> Kim S" <JohnDoe@Falskmail.dk> skrev i en meddelelse

> Jeg håber der mangler et bogstav til at begynde med ??

Självklart - der mangler et P ik'

Fra : Peter Dalgaard

Dato : 13-06-07 18:49

"Mogens" <jow@jowda.dk> writes: