MS Windows
briani 27239
c:\windows\temp slette ??
Fra : Ukendt

Dato : 02-08-07 18:15

Hejsa

Windows XP

Min c:\windows\temp er en mappe med 2754 filer der fylder 1,79 GB

Er det noget jeg bare kan slette nå det nu er en temp mappe ???

Lars

Fra : Ukendt

Dato : 02-08-07 18:43

<GiWeo> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Min c:\windows\temp er en mappe med 2754 filer der fylder 1,79 GB
>
> Er det noget jeg bare kan slette nå det nu er en temp mappe ???

Ja det kan du. Men kør hellere en diskoprydning -START / Programmer /
Tilbehør / Systemværktøjer. Hvordan får du så mange filer i c:\windows\temp
Dine temp filer burde ligge her C:\Documents and Settings\*dit
brugernavn*\Lokale indstillinger\Temp medmindre du har ændret det?

--
venlig hilsen
Bc

Fra : Ole C

Dato : 02-08-07 19:34

Bjarne Chr skrev blandt andet:

> Hvordan får du så mange filer i
> c:\windows\temp Dine temp filer burde ligge her C:\Documents and
> Settings\*dit brugernavn*\Lokale indstillinger\Temp medmindre du har
> ændret det?

Der dannes sandelig da mange andre temp-filer end dem der hentes på
internettet - og default lægges de netop i c:\windows\temp, så det er helt
normalt.
Desværre er det også normalt at mappen får "vokseværk", for besynderligt nok
har ingen udgave af Windows nogensinde selv kunnet rydde op. Men så findes
der da heldigvis et glimrende dansk, gratis program til det - Empty Temp
Folders - som kan hentes her:
http://www.danish-shareware.dk/soft/emptemp/index.html.

--
vh
Ole C.

Fra : Ukendt

Dato : 02-08-07 23:52

"Ole C" <ocl@fjerndettetdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> findes der da heldigvis et glimrende dansk, gratis program til det - Empty

----------
Det forstår jeg ikke rigtigt. Mine temp filer fra internettet ryger herned
C:\Documents and Settings\*Brugernavn*\Lokale indstillinger\Temporary
Internet Files (skjult mappe) og almindelige temp filer ryger herned
C:\Documents and Settings\*Brugernavn*\Lokale indstillinger\Temp. Jeg har
kun to log filer fra Windows Defender, liggende i c:\windows\temp. Desuden
er det nemt nok at slette både temp filer og cookies med Internet Explorer /
funktioner / internet indstillinger.
--
venlig hilsen
Bc

Fra : Klaus Jørgensen

Dato : 03-08-07 07:04

Bjarne Chr wrote :
> [...]
> C:\Documents and Settings\*Brugernavn*\Lokale indstillinger\Temp. Jeg har kun
> to log filer fra Windows Defender, liggende i c:\windows\temp.

Midlertidige filer fra de programmer brugeren starter ryger i mapperne
under C:\Documents and Settings\...osv...
Midlertidige filer fra systemprogrammerne (services) som startes inden
brugeren logger på, ryger i C:\Windows\Temp.

--

/klaus

Hold din (udbyders) mailserver fri for spam;
krypter din email-adresse til højre for "@".