MS Windows
briani 27239
Windows Vista memory størelse
Fra : Per Pedersen

Dato : 02-08-07 06:11

Hej

Min PC havde 2 GB mem, så jeg satte 2 GB mere i, men Vista siger at der
samlet er ca 3,5 GB jeg havde forventet at den skrev 4 GB.
Måske er det rigtig jeg ved det ikke !!
Det er en HP pavillon med AMD athlon 64 dual core cpu.

Mvh

Per

Fra : Jesper Poulsen

Dato : 02-08-07 06:34

Per Pedersen wrote:

> Min PC havde 2 GB mem, så jeg satte 2 GB mere i, men Vista siger at der
> samlet er ca 3,5 GB jeg havde forventet at den skrev 4 GB.
> Måske er det rigtig jeg ved det ikke !!

Prøv at kigge i dk.edb.hardware.bundkort - der er en forklaring...

Jesper Poulsen

Fra : Jesper Poulsen

Dato : 02-08-07 06:36

Jesper Poulsen wrote:
> Prøv at kigge i dk.edb.hardware.bundkort - der er en forklaring...

Glemte lige:

Jesper Poulsen

Fra : mop

Dato : 04-08-07 17:38

hvis du køre 32Bit vertion af Vista så kan den ikke bruge mere..... 64 bit
ver kan ..

Mogens

Fra : Jesper Poulsen

Dato : 05-08-07 04:10

mop wrote:
> hvis du køre 32Bit vertion af Vista så kan den ikke bruge mere..... 64 bit
> ver kan ..

Hvad?

Jesper Poulsen