MS Windows
briani 27239
Windows Vista Premium
Fra : Jon

Dato : 01-08-07 06:12

Jeg har lige købt en ny bærbar med Windows vista premium den har 64 bit.
hvis jeg geninstaller Windows vista premium med den DVD der fulgte med kan
man vælge 32 eller 64 bit ?

hvis jeg vælger 32 bit hvad mister man ved det?

Jon

Fra : Jesper Poulsen

Dato : 01-08-07 07:58

Jon wrote:

> hvis jeg vælger 32 bit hvad mister man ved det?

Muligheden for at spille Far Cry med den bedste grafik.

Jesper Poulsen

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 01-08-07 09:55

Den 01-08-07 07.11 skrev Jon følgende:
> [...]
> man vælge 32 eller 64 bit ?
>
> hvis jeg vælger 32 bit hvad mister man ved det?

Muligheden for blod, sved og tårer, når din hardware [1] ikke er
understøttet af 64-bit-udgaven. Og ditto, når du vil bruge programmer,
der ikke kan køre på 64-bit-udgaven.

[1] Printer, webcam og andre eksterne enheder. Jeg går ud fra, den
medfølgende hardware er understøttet.

--
Mvh. Kim Ludvigsen
Læs hvorfor bliver spammerne ved med at spamme dig, og hvordan du

Fra : Jon

Dato : 01-08-07 14:23

hej igen

Jeg bruger ikke spil, kun bruger progrmmer og design hjemmesider

Vi i anbefale 32 bit?

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 02-08-07 13:01

Den 01-08-07 15.23 skrev Jon følgende:

> Vi i anbefale 32 bit?

Først og fremmest kan jeg slet ikke forstå, du vil geninstallere,
medmindre du har problemer med den nuværende installation. Men hvis du
havde problemer med den nuværende installation, ville du jo nok ikke
spørge. Hvorfor prøver du ikke bare at bruge den installerede
64-bit-udgave for at se, om den virker som ønsket?

Fordelen ved 64-bit:
Du kan arbejde med meget store filer, fx hvis du bruger computeren til
videoredigering eller lignende.

Ulemper ved 64-bit:
Ikke al hardware er understøttet. Ikke alle programmer virker (og det er
ikke kun spil, der er problemer med).

--
Mvh. Kim Ludvigsen
Gratis kabaler og bridge.