MS Windows
briani 27239
Adobe Acrobat 5.0 og Windows Vista
Fra : Erik Jappe

Dato : 30-07-07 16:59

Hej

Jeg overvejer at købe ny computer, der kan bruges til at redigere high
definition video m.v. Da jeg også skal bruge den til at lave pdf-filer med,
skal jeg lige høre, om der er nogen der har erfaringer med Acrobat Distiller
5.0 og Vista - fungerer det?

Er der nogen steder på nettet, hvor man kan checke programmer og Vista?

Mvh Erik

Fra : Jørgen Andersen

Dato : 30-07-07 17:11

"Erik Jappe" <erikjapp@mail.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> nogen der har erfaringer med Acrobat Distiller 5.0 og Vista - fungerer det?

Jeg har hørt om problemer med Acrobat og Vista som Adobe ikke ville
løse med opgraderering men ved køb af nyere program.

> Er der nogen steder på nettet, hvor man kan checke programmer og Vista?

Mon ikke Adobe kunne være et godt sted at starte hvis det er førnævnte
spørgsmål du vil kigge efter ?

Jeg mener der er et sted, for jeg læste lige forleden, at der nu vist var
godt 2000 stykker software der er vistagodkendt.

http://support.microsoft.com/kb/933305
https://winqual.microsoft.com/member/softwarelogo/workswithlist.aspx

Fra : Kurt B. Andersen

Dato : 30-07-07 20:22

> [...]
> Distiller 5.0 og Vista - fungerer det?
>
> Er der nogen steder på nettet, hvor man kan checke programmer og Vista?

Her er et MS program, som måske kan give dig svaret:

http://www.microsoft.com/windows/products/windowsvista/buyorupgrade/upgradeadvisor.mspx

Kurt

Fra : ..::JMJ::..

Dato : 31-07-07 07:42

Erik Jappe forklarede:
> [...]
> 5.0 og Vista - fungerer det?
>
> Er der nogen steder på nettet, hvor man kan checke programmer og Vista?

Acrobat Distiller i "ældre" versioner virker ikke under Vista. Jeg
forsøgte med Distiller 7, dur ikke.

...::JMJ::..

Fra : Kurt Brixen

Dato : 31-07-07 17:08

On Tue, 31 Jul 2007 08:42:19 +0200, ..::JMJ::.. <kaliffen@privat.dk> wrote:

>Acrobat Distiller i "ældre" versioner virker ikke under Vista. Jeg
>forsøgte med Distiller 7, dur ikke.

Den virker hos mig. Her var det Acrobat Updater, der gav problemer, så jeg
installerede opdateringerne manuelt.
7.05 - 7.07 - 7.08 - 7.09.

--

Venlig hilsen