MS Windows
briani 27239
DirectX Eradicator (DXE) og Windows XP o~
Fra : torben

Dato : 30-07-07 04:48

Om
DirectX Eradicator (DXE)

Står der i readme følgende:

Known "Issues"
--------------

Win2K/XP: You must be logged on as an Administrator, or a member
of the Administrators' group to use DirectX Eradicator. If you're
running Windows XP, DXE requires that "Cryptographic Services" be
ENABLED, to avoid errors during the rollback phase of uninstall.

Så "Cryptographic Services" skal være ENABLED.

hvor sætter jeg den ENABLED henne?

-
Torben

Fra : torben

Dato : 30-07-07 05:16

Nå jeg sagde ok da et et lille komplkationsvindue kom op og det ser ud til
at DXE har enablet den/det selv.
Bagefter ok fulgte meldningen nemlig at Direct x er uninstalled.
Men da jeg genstartede maskinen var direct x ikke uninstalled.
Intet ser ud til at være hændt. Dog vil jeg nok regne med at reinstallere
min ghost backup endnu engang en anden gang.
Men jeg har downloaded DXE version 2005 og vil bruge den nu.
Men ' [DRIVE:]\%SystemRoot%\System32 ' Går jeg ud fra at %SystemRoot%
betyder normaligvis c:\windows\System32 ?

-
Torben

Fra : torben

Dato : 30-07-07 05:26

Windows 2000/XP/2K3 users must be logged on as an Administrator, or
a member of the Administrators' group to use DirectX Eradicator. In
addition, "Cryptographic Services" MUST BE ENABLED; to view a list
of running services, type: NET START at the command console.

Er lagt til i 2.0 versionen. (Det er faktisk den jeg skrev 2005, så det er
rettere helt rigtigt 2.0 og ikke 2005)

Men hvad skal jeg se efter.
Og vil det at servicen kører, sige at den er Enabled?
-

Fra : torben

Dato : 30-07-07 05:46

Nå selvom at jeg syntes at det hele er som det skal være. Endag
krypteringstjenesten kører (net start i kommando prompt i rod c:\)
Så alligevel kommer i DXE 2.0 meldningen ' This version of windowsw is not
supportet DXE vil close.

Jeg kører til oplysning win XP sp2
-

Fra : torben

Dato : 30-07-07 05:57

Ifølge Dxdiag er det stadig dx 9 der er installeret.

-
Torben melder out!