MS Windows
briani 27239
Mapper med en masse tal og bokstaver.
Fra : Ukendt

Dato : 29-07-07 23:19

Jeg har nogle mapper på mine drev med en masse tal og bokstaver som
indeholder det her SP2/UPDATE/update.exe hvad er de til for.

Har en ide om at det kan være til noget opdatering men kan ikke lige hitte
på hvad det skulle være til da sådan en mappe kan være flere steder i roden
på en disk.

Nogen der ved det og kan de på en eller anden måde slettes hvis de ikke er
til noget.

--

Med Venlig Hilsen

Kimila (2730).

Fra : Chano Andersen

Dato : 29-07-07 23:24

kimila wrote:
> Jeg har nogle mapper på mine drev med en masse tal og bokstaver som
> indeholder det her SP2/UPDATE/update.exe hvad er de til for.

Det er efterladenskaber/backups fra windows opdateringer. Jeg gætter på
de ligger i roden af dit C-Drev?

Personligt plejer jeg bare at slette dem, og har ikke oplevet problemer
med det endnu.

- Chano Andersen

Fra : Ukendt

Dato : 04-08-07 01:09

> [...]
> ligger i roden af dit C-Drev?
>
> Personligt plejer jeg bare at slette dem, og har ikke oplevet problemer

Det tænkte jeg nok, men der er kun nogen på d og e drevet og jeg kan ikke
slette dem, har ikke tilladelse til det ???.

Bruger XP Home.

--

Med Venlig Hilsen

Kimila (2730).