MS Windows
briani 27239
Ekstra tid
Fra : Mogens

Dato : 29-07-07 17:08

Kan man i XP lave en ekstra tid på uret, ligesom i Vista, så man kan
følge tiden i andre dele af verden?

Mogens
mohen@SLETc.dk

Fra : Jens Peter Karlsen [~

Dato : 30-07-07 10:53

Nej. Du kan hente tredjepartsprogrammer der kan vise flere tidszoner
hvis du ønsker det.
Personligt kan jeg godt huske tidsforskellen til Seattle og det er alt
hvad jeg har brug for.

Fra : Brian Hansen

Dato : 30-07-07 11:43

http://widgets.yahoo.com/ kan måske bruges.

--
M.v.h

Brian Hansen

Fra : Mogens

Dato : 30-07-07 12:42

Brian Hansen:

> http://widgets.yahoo.com/ kan måske bruges.

Tak for linket det vil prøve at se på.

Mogens
mohen@SLETc.dk

Fra : Peder Vendelbo Mikke~

Dato : 30-07-07 20:15

"Mogens" wrote

> Kan man i XP lave en ekstra tid på uret, ligesom i Vista, så man kan følge
> tiden i andre dele af verden?

Ikke helt, men noget lignende:

Screenshot:

http://www.microsoft.com/windows/partnerpack/desc/timezone.htm

Download:

http://www.microsoft.com/downloads/details.aspx?displaylang=da&FamilyID=bff59fcf-3148-40b8-a286-fe7274f6e4d8

Jeg tror ikke programmet er blevet opdateret så det tager hensyn til de
nye sommertidsregler i Australien og USA.

Fra : Mogens

Dato : 30-07-07 21:55

Peder Vendelbo Mikkelsen skrev:
> [...]
>
> Jeg tror ikke programmet er blevet opdateret så det tager hensyn til de
> nye sommertidsregler i Australien og USA.

Tak for link, det var lige sådan noget jeg efterlyste

Mogens
mohen@SLETc.dk