MS Windows
briani 27239
problemer med computer
Fra : martin

Dato : 29-07-07 15:32

jeg har fået en masse problemer med min computer på det seneste... den
melder hele tiden fejl på tmp13.tmp.exe ...måske en virus ? og så kan jeg
ikke komme på internet explorer... der står ligesom ved tmp13.tmp.exe at
"iexplorer har fundet en fejl" bla bla bla "vil du sende fejlrapport eller
undlade at sende"

er der et program der kan finde fejl som disse ? eller er det bare format
computer !? (jeg håber IKKE på det sidste :(

Martin

Fra : martin

Dato : 29-07-07 16:16

jeg har kørt ccleaner og avg-antivirus ... uden det hjalp... de fandt dog
en masse snavs som selvf er blevet fjernet...

så jeg søger stadig hjælp :)

Martin

Fra : Torben Greve Otzen

Dato : 29-07-07 16:21

martin skrev:
> jeg har kørt ccleaner og avg-antivirus ... uden det hjalp... de
> fandt dog en masse snavs som selvf er blevet fjernet...
>
> så jeg søger stadig hjælp :)

Har du skannet for Spyware mm. jeg bruger selv spybot S&D som jeg kun har
god erfaring med.

Hvis du ikke kan komme på nettet med IE kan du prøve at installere Firefox
på en anden computer og opdatere Windows via WindizUpdate (
http://windowsupdate.62nds.com/ ) og se om de hjælper på problemet.

Fra : martin

Dato : 29-07-07 16:29

> Har du skannet for Spyware mm. jeg bruger selv spybot S&D som jeg kun har
> god erfaring med.

jeg har prøvet ad-aware... men ser lige på det andet

> Hvis du ikke kan komme på nettet med IE kan du prøve at installere Firefox
> på en anden computer og opdatere Windows via WindizUpdate (
> http://windowsupdate.62nds.com/ ) og se om de hjælper på problemet.

jeg må lige prøve når jeg kommer i nærheden af en anden computer

takker indtil videre

Martin

Fra : Kurt B. Andersen

Dato : 29-07-07 21:20

"martin" <alf@bengt.jensen> skrev i en meddelelse

> jeg har prøvet ad-aware... men ser lige på det andet

Det bedste til den form for snavs er formentligt
www.superantispyware.com
Tag bare den gratis version. Den er virkelig god til at finde det sidste nye
snavs.
Så vidt jeg kan se ved en søgning i google hænger den sammen med drive
cleaner, og det er snavs.
Jeg har tidligere brugt ovenstående program til at fjerne snavs fra Drive
cleaner.

Kurt