MS Windows
briani 27239
Prob m. opdat efter rep
Fra : Ole Larsen

Dato : 29-07-07 13:01

Efter en rep af min XP Home (start fra cd, rep-install. af eksisterende
install, ikke repair i console mode)og registrerng (helt legal). Det bør
måske tilføjes at jeg havde SP2 på "gl. inst" og min CD er slipstreamet
med SP2

Har jeg to probs.
1: kan ikke opdatere, den siger fejl 0x8007043b, der angiver at jeg i
reg base skal insføre BITS og WUAUSERV i værdidata i netsvcs.........
> 6. Søg efter følgende nøgle:HKEY_Local_Machine\Software\Microsoft\WindowsNT\CurrentVersion\SvcHost.
> 7. Dobbeltklik for at åbne nøglen netsvcs.
> 8. Under Værdidata.
> 9. Tilføj BITS og WUAUSERV på listen over tjenester.
> 10. Klik på OK.
> 11. Afslut registreringsdatabasen.
> 12. Genstart systemet.

men jeg kan ikke finde noget pågældende sted, der hedder værdidata
Der finder jeg kun

(standard)
og
coinitializesecurityparam

så jeg aner ikke hvad værdidata er

2) min wimax box opretter ikke forb. til net før jeg har afbrudt den og
tændt igen (hevet stik ud og ind)

PFT

--
"I Galantly Handed Her My Last Piece Of Gum"
New Images: http://olelarsen.eu/59/index.html

Fra : Peder Vendelbo Mikke~

Dato : 30-07-07 19:17

"Ole Larsen" wrote

> 1: kan ikke opdatere, den siger fejl 0x8007043b, der angiver at jeg i
> reg base skal insføre BITS og WUAUSERV i værdidata i netsvcs.........

Skriv derefter BITS og WUAUSERV på hver sin linie, uden at slette det som
står der i forvejen.

http://www.castlecops.com/postx106642-0-45.html