MS Windows
briani 27239
Hvor kan man hente alle opdateringer til X~
Fra : Autocadster

Dato : 29-07-07 00:39

Hvor kan man hente alle opdateringer til XP Pro, alle dem der måtte
være kommet efter SP2 ?

Altså så man har dem liggende på harddisk og kan installere dem derfra
?

Autocadster / 2620

Fra : Allan Vebel

Dato : 29-07-07 02:23

Autocadster skrev:

> Hvor kan man hente alle opdateringer til XP Pro,
> alle dem der måtte være kommet efter SP2 ?
>
> Altså så man har dem liggende på harddisk og kan
> installere dem derfra?

Du kan hente dem enkeltvis hos Microsoft, men det er
meget nemmere at vælge Windows Update, så finder
Windows selv ud af hvad der mangler.

What else do you need?

--
Allan Vebel
http://html-faq.dk

Fra : Jesper Poulsen

Dato : 29-07-07 08:12

Allan Vebel wrote:

> meget nemmere at vælge Windows Update, så finder

Ikke hvis man har tænkt sig at reinstallere ofte.

Jesper Poulsen

Fra : Autocadster

Dato : 29-07-07 10:03

Allan Vebel formulerede søndag:

> Du kan hente dem enkeltvis hos Microsoft, men det er
> meget nemmere at vælge Windows Update, så finder
> Windows selv ud af hvad der mangler.

> What else do you need?

Et svar på mit spørgmål

Autocadster / 2620

Fra : kep

Dato : 29-07-07 10:09

Prøv at kigge her : http://www.hcma.dk/tips1to10.htm#no10

Fra : Autocadster

Dato : 29-07-07 10:17

kep sendte dette med sin computer:
> Prøv at kigge her : http://www.hcma.dk/tips1to10.htm#no10

Kanon takker mange gange

Autocadster / 2620

Fra : Jørgen Andersen

Dato : 30-07-07 17:00

> kep sendte dette med sin computer:
>
> Kanon takker mange gange

Så må dette jo nærmest være en atombombe

http://wud.jcarle.com/

Jeg har den seneste ulz-fil hvis du har problemer med at downloade den.

Fra : Ivan V. Klattrup

Dato : 29-07-07 10:11

Autocadster skrev:

>Hvor kan man hente alle opdateringer til XP Pro, alle dem der måtte være
>kommet efter SP2 ?

http://www.hcma.dk/tips1to10.htm#no10

--
Ivan V. Klattrup
http://klattrup.dk

Fra : Autocadster

Dato : 29-07-07 10:18

Ivan V. Klattrup forklarede:

> http://www.hcma.dk/tips1to10.htm#no10

Kanon takker mange gange

PS: KAn du/i også svare på mit spørgsmål vedr. Installation af XP Pro
på Medion 8818

Autocadster / 2620

Fra : Peder Vendelbo Mikke~

Dato : 29-07-07 11:27

"Autocadster" wrote

> Hvor kan man hente alle opdateringer til XP Pro, alle dem der måtte være
> kommet efter SP2 ?

> Altså så man har dem liggende på harddisk og kan installere dem derfra ?

Windows XP SP2 på dansk:

http://www.microsoft.com/downloads/details.aspx?displaylang=da&FamilyID=049c9dbe-3b8e-4f30-8245-9e368d3cdb5a

ISO-filer med alle sikkerheds-opdateringer fra Microsoft (fra januar 2006
til nu):

http://support.microsoft.com/kb/913086

Hver måned kan du så fiske de specifikke XP-opdateringer ud som du vil
have. Men det vil nok være mindre ressourcekrævende at opsætte en WSUS-ser-
ver på en virtuel maskine og lade den hente opdateringer kun til Windows XP
på dansk, så slipper du for at bruge båndbredde på at hente udenlandske
opdateringer og opdateringer til andre OS.

Fra : Jesper Poulsen

Dato : 29-07-07 12:05

Peder Vendelbo Mikkelsen wrote:

> Windows XP SP2 på dansk:

Ja?
Den har han allerede. Han skal bruge det _efter_ SP2.

Jesper Poulsen

Fra : Peder Vendelbo Mikke~

Dato : 29-07-07 12:27

"Jesper Poulsen" wrote

Det er rart at du er skiftet væk fra at sende i Qouted Printable format,
for så slipper jeg for manuelt at tilføje citattegn når jeg besvarer et
af dine indlæg.

> Ja?
> Den har han allerede. Han skal bruge det _efter_ SP2.

Jeg medsendte linket til SP2 af hensyn til dem som på et senere tidspunkt
laver en søgning efter samme informationer, jeg beklager meget hvis det
har ødelagt din dag at der var et par ekstra liniers tekst i mit indlæg.

Fra : Jesper Poulsen

Dato : 29-07-07 16:30

Peder Vendelbo Mikkelsen wrote:

> Det er rart at du er skiftet væk fra at sende i Qouted Printable format,

Det er ikke med min gode vilje. Jeg havde nogle problemer med fælles
profil i Linux og Windows og af debug-årsager fjernede jeg QP.

> for så slipper jeg for manuelt at tilføje citattegn når jeg besvarer et
> af dine indlæg.

Du kan bare bruge en news-klient, så er problemet væk.

> laver en søgning efter samme informationer, jeg beklager meget hvis det
> har ødelagt din dag at der var et par ekstra liniers tekst i mit indlæg.

Det forvirrer mere i denne tråd end det gavner!

Jesper Poulsen

Fra : Ebbe Hansen

Dato : 29-07-07 18:00

On Sun, 29 Jul 2007 17:30:23 +0200, Jesper Poulsen
<nospam@ingensteder.dk> wrote:
klip

>Det er ikke med min gode vilje. Jeg havde nogle problemer med fælles
>profil i Linux og Windows og af debug-årsager fjernede jeg QP.

Jeg har flere gange haft lyst til at svigte M$, og har hentet
ubunto, halvhjertet prøvet at installere, men afbrød, da jeg vist
ikke helt forstod alle de spørgsmål der blev stillet.
Men det undrer mig, at tilsyneladende har alle linux brugere også
windows installeret, hvis jeg skal have begge, er jeg da ikke så
interesseret, for XP kører da fint nok.
mvh Ebbe
Er det nødvendigt med begge ?

Fra : Jesper Poulsen

Dato : 30-07-07 08:01

Ebbe Hansen wrote:

> Er det nødvendigt med begge ?

Dem der, som jeg, har begge dele bruger formodentligt Windows som game-os.

Jeg har haft Ubuntu kørende for alvor i en uge og de gange jeg har været
i Windows kan tælles på et par fingre

Jeg genstøvler i Windows når jeg skal spille.

Jesper Poulsen

Fra : Ebbe Hansen

Dato : 30-07-07 16:04

On Mon, 30 Jul 2007 09:00:58 +0200, Jesper Poulsen
> [...]

>i Windows kan tælles på et par fingre
>
>Jeg genstøvler i Windows når jeg skal spille.

Tak for svar, jeg tager måske mod til mig en dag
mvh Ebbe

Fra : Morten Nielsen

Dato : 30-07-07 18:33

On Mon, 30 Jul 2007 09:00:58 +0200, Jesper Poulsen wrote:

>Jeg genstøvler i Windows når jeg skal spille.

"Genstøvle" - det bli'r sgu' mit nye yndlingsord!

/Morten

Fra : Carl Drud

Dato : 29-07-07 18:03

On 2007-07-29, Ebbe Hansen wrote:

> Men det undrer mig, at tilsyneladende har alle linux brugere også
> windows installeret,

Ikke alle.

> Er det nødvendigt med begge ?

Næ.

--
Carl

Fra : Chano Andersen

Dato : 29-07-07 23:06

Autocadster wrote:
> Hvor kan man hente alle opdateringer til XP Pro, alle dem der måtte være
> kommet efter SP2 ?

Er det denne du leder efter? http://wud.jcarle.com/

- Chano Andersen.

Fra : Jesper Poulsen

Dato : 30-07-07 08:06

Chano Andersen wrote:

> Er det denne du leder efter? http://wud.jcarle.com/

Tja, lidt klippe-klistre og så et script der henter filerne

Jesper Poulsen

Fra : Autocadster

Dato : 08-08-07 13:56

Chano Andersen har bragt dette til verden:

Ja kanon...

--
Venlig hilsen
Autocadster / 2620