MS Windows
briani 27239
windowsmediaplayer som brænder
Fra : Per

Dato : 25-07-07 15:15

Hey NG !

Er det mig eller er mediaplayeren (11) bare noget skod til dvd brænding.

Det er umuligt at få stifindereren til at fungere ordenligt - altså bare
trække filer over og så brænde.

Imo er den slet ikke på højde med NERO som jeg før har brugt. Man kan ikke
lave multisessions

Jeg vil bare brænde et par data filer (divx film) på en dvd RW skive - men
navigeringen er helt ad H til.

ER der nogen af jer der synes at mediaplayeren fungerer ordentligt ?

--
Med venlig hilsen Per !

Fra : Jesper Poulsen

Dato : 25-07-07 16:01

Per wrote:

> ER der nogen af jer der synes at mediaplayeren fungerer ordentligt ?

Den dur ikke til noget. Ubrugeligt fyld fra ende til anden.

Jesper Poulsen

Fra : Peder Vendelbo Mikke~

Dato : 25-07-07 21:34

"Per" wrote

> ER der nogen af jer der synes at mediaplayeren fungerer ordentligt ?

Jeg synes den fungerer fint til det jeg bruger den til; som medie afspil-
ler. Jeg bruger heller ikke Media Player til at redigere meta-oplysninger
i, det er der masser af andre programmer som er meget bedre til.

Hvis jeg skal brænde en CD eller en DVD bruger jeg f.eks. Nero.