MS Windows
briani 27239
Vista driver til Artec48 MD 9705 USB-scann~
Fra : urlex

Dato : 25-07-07 12:46

Jeg har prøvet at søge Vista driver til Artec48 MD9705 USB-scanner ?
uden resultat og Microsofts sider er ikke på dansk Vil nogen
hjælpe mig ?
vh urlex

Fra : Jens Peter Karlsen [~

Dato : 26-07-07 11:01

Jo, Microsofts sider er også på dansk
http://www.microsoft.com/danmark/

Men det er nu ikke der du skal lede efter en driver men hos
producenten.

Du kan måske finde noget her du kan bruge.
http://www.scanner-drivers.com/companies/109.htm