MS Windows
Manse9933 45149
briani 27239
Usb traffik måling?
Fra : Filip

Dato : 24-07-07 18:34

Kan man måle traffikken på USB porten med et eller andet program?

Filip

Fra : Henning Præstegaard

Dato : 24-07-07 20:32

Filip wrote:
> Kan man måle traffikken på USB porten med et eller andet program?

Hvordan mener du? Jeg kører internet igennem USBport og måler fraffikken
med DU-meter. Så et direkte svar på dit spørgsmål må være: Ja.

mvh
Henning

Fra : Filip

Dato : 24-07-07 23:27

> Hvordan mener du? Jeg kører internet igennem USBport og måler fraffikken
> med DU-meter. Så et direkte svar på dit spørgsmål må være: Ja.

Nu kører mit internet via en Lanforbindelse, som bliver målt med Dumeter.
Spørgsmået er om man f.eks. kan måle traffikken til en ekstern harddisk,
eller en telefon sat til USB porten?

Filip