MS Windows
briani 27239
Træls problem
Fra : Monty\(7000\)

Dato : 24-07-07 17:36

Hejsa

Min computer har fået et mærkeligt problem. Når jeg vil åbne en mappe og
dobbelt klikker på den så åbner stifinderen istedetfor.

For at åbne en mappe skal jeg højre klikke på den og vælge åbn for at det
virker.

Nogen der ved hvordan jeg kan komme tilbage til "normale" tilstande igen?

Monty

Fra : Per

Dato : 24-07-07 19:28

Monty(7000) wrote:
> [...]
> det virker.
>
> Nogen der ved hvordan jeg kan komme tilbage til "normale" tilstande

Prøv en systemgendannelse - jeg har været ude for det samme og gendannelsen
hjalp.

/Per

Fra : Lars E.P.

Dato : 24-07-07 19:36

Tue, 24 Jul 2007 18:35:38 +0200, skrev "Monty\(7000\)"
<diverse@mail.tdcadsl.dk> :

> [...]
>virker.
>
>Nogen der ved hvordan jeg kan komme tilbage til "normale" tilstande igen?

Mappeindstillinger > Fanen 'Generelt' > Afsnit 'Gennemse mapper' >
Prik ved ' Åbn alle mapper i samme vindue'

Hilsen Lars

Fra : Monty\(7000\)

Dato : 24-07-07 21:14

"Lars E.P." <nyheder@SLETplakaten.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Prik ved ' Åbn alle mapper i samme vindue'
>
>Ingen af forslagene virker. Det er stadig det samme

Monty

Fra : Monty\(7000\)

Dato : 24-07-07 22:00

"Monty(7000)" <diverse@mail.tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse

> "Lars E.P." <nyheder@SLETplakaten.dk> skrev i en meddelelse

> Monty

Fandt løsningen her:

http://www.hcma.dk/tips41to50.htm#no41

Monty

Fra : Lars E.P.

Dato : 25-07-07 07:59

Tue, 24 Jul 2007 23:00:15 +0200, skrev "Monty\(7000\)"
<diverse@mail.tdcadsl.dk> :

>"Monty(7000)" <diverse@mail.tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse

>Fandt løsningen her:
>
>http://www.hcma.dk/tips41to50.htm#no41
>
>Monty

Ok. det var altså søge-vinduet der åbnede og ikke bare Stifinder

Hilsen Lars

Fra : Makb

Dato : 24-07-07 22:04

Prøv http://www.kellys-korner-xp.com/xp_tweaks.htm Linie 215