MS Windows
Manse9933 45149
briani 27239
Laptop, Vista og USB mus.
Fra : Søren Blom

Dato : 23-07-07 16:11

Til min laptop har jeg ansakffet mig en optisk mus der køre på USB, de først
tre dage virkede det bare jeg sat musen i et USB stik, men her i dag kan jeg
slet ikke få gang i musen, det eneste som der sker, er at jeg kan se at der
kommer strøm til musen, men kan ej bruge den til noget, nogen gode ideer til
hvad jeg kan prøve, udover at genstarte (igen).
Musen er en noname optisk mus, maskinen er en Acer TravelMate 4230 og OS er
Windows Vista.

--
MvH

Søren Blom
soren@blom.dk
mail med spam filer besvares ikke

Fra : Per

Dato : 23-07-07 17:30

Søren Blom wrote:
> [...]
> til noget, nogen gode ideer til hvad jeg kan prøve, udover at
> genstarte (igen). Musen er en noname optisk mus, maskinen er en Acer

Prøv en anden pc - måske musen er gået istykker.

/Per

Fra : Ukendt

Dato : 24-07-07 10:29

"Søren Blom" <soren@blom.dk> wrote in message