MS Windows
briani 27239
Genfinde OE for hidtidig korrespondance
Fra : Armand

Dato : 22-07-07 15:33

Jeg har lige været virusramt og kom gennem det ved at montere en alligevel
tiltrængt større HD hvorfra at der kunne virus-søges på den gamle .
Alt kører fint igen fra den nye harddisk og der er tilmed hul igennem til
den gamle hvorfra jeg bl.a. har kopieret mine billed og lyd -filer (á
dobbelt placering ved et givent fremtidig sammenbrud) over på den nye; men
jeg mangler et par ikke uvæsentlige korrespondancer, samt ikke mindst
adresse-kartoteket som hænger i limbo på den gamle harddisk.

Mit spørgsmål er derfor:
Hvordan finder og åbner/flytter jeg indbakken på OE-installationen på den
anden/gamle harddisk?

--
Armand.

Fra : Gamle

Dato : 22-07-07 16:27

Armand wrote:

> Mit spørgsmål er derfor:
> Hvordan finder og åbner/flytter jeg indbakken på OE-installationen på
> den anden/gamle harddisk?

De ligger her
c:\Documents and Settings\Mit Navn\Lokale indstillinger\Application
Data\Identities\{520A93E2-F3E8-49A2-9504-549622C95C5C}\Microsoft\Outlook
Express\
Du kan kopiere alle eller nøjes med indbakke, over i tilsvarende folder på
den ny hd.

Mvh.
Torben

Fra : Armand

Dato : 29-07-07 11:06

"Gamle" <cfs4808a@post.cybercity.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> Express\
> Du kan kopiere alle eller nøjes med indbakke, over i tilsvarende folder på

Tak!
Der er bare et par problemer undervejs i dét :
- Mappen efter \identities\ hedder ikke det eksakte som ovenfor nævnte, og
heller ikke det samme om jeg åbner mig vej frem gennem c\: eller f\:
- Til trods for dét kan jeg fint åbne mig videre til \Outlook Express\ samt
folderne derunder, som er som jeg husker det. Men jeg kan ikke åbne folderne
dérfra og eneste mulighed synes at maile dem til migselv, hvilket heller
ikke lykkes selvom afsendelsen ser ud til at lykkes
- Det lykkes mig heller ikke at kopiere dem over på c\:'s OE. Faktisk kan
jeg ikke lægge dem nogetsteds på c\: eller skrivebordet hvorfra jeg kan
bruge/åbne dem

I dag kom jeg så frem til at åbne mig vej til OE på såvel c\: som på f\:
samtidig og kunne derved endelig flytte mapperne mellem de to harddiske -
Men selvom de er at se på c\: \ \ \Outlook Express som mappe finder OE dem
ikke når man åbner programmet
Jeg har forsøgt at tvinge den gamle indbakke igennem ved at slette den
eksisterende indbakke og lade den overførte stå tilbage alene, men det fik
ikke OE til at åbne andet end en tom indbakke

How to do??

--
Armand