MS Windows
Manse9933 45149
briani 27239
Vista og bruger-rettigheder ?
Fra :    ab©

Dato : 21-07-07 07:34

Jeg skal for en bekendt putte nogle DLL-filer ned i et program-bibliotek -
det tillader systemet ikke (møjprogram - nogen, der kan fortælle, hvad
jeg skal gøre ?

(Kan Vista for øvrigt køre på en PC samtidigt med XP / på hver sin
partiotion - jeg bliver ved nødt til at lære det ?)

ab©

Fra : co@ch [4130]

Dato : 21-07-07 08:58

" ab©" <huskFJERN@DETTEc.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>

> (Kan Vista for øvrigt køre på en PC samtidigt med XP / på hver sin
> partiotion - jeg bliver ved nødt til at lære det ?)

Ja - jeg har XP på én hardisk og Vista på en anden, i et dualboot system.
(det samme som 2 partitioner)

Jeg kan ikke svare dig på dit 1ste spørgsmål

Mvh
Bri@n

Fra : Peter Martinsen

Dato : 21-07-07 11:35

" ab©" <huskFJERN@DETTEc.dk> wrote in message
> [...]
>
> (Kan Vista for øvrigt køre på en PC samtidigt med XP / på hver sin
> partiotion - jeg bliver ved nødt til at lære det ?)

http://www.microsoft.com/windows/products/winfamily/virtualpc/default.mspx

Mvh Peter

Fra : Joel

Dato : 21-07-07 13:12

" ab©" <huskFJERN@DETTEc.dk> skrev i meddelelsen
> [...]
>
> (Kan Vista for øvrigt køre på en PC samtidigt med XP / på hver sin
> partiotion - jeg bliver ved nødt til at lære det ?)

Vær sikker på at du er logget på som administrator og
slå"Brugerkontokontrol" fra.
Så vil det måske virke.

Mvh. JL

Fra : Bjarne Pedersen

Dato : 21-07-07 16:36

> [...]
> Jeg skal for en bekendt putte nogle DLL-filer ned i et program-bibliotek -
> det tillader systemet ikke (møjprogram - nogen, der kan fortælle, hvad

Prøv:

Kommandoprompt (Dosbox) Kør som administrator.
Skrin: Net user administrator /active:yes "Enter"
Boot
Log på som Super administrator.

Bjarne

Fra :    ab©

Dato : 22-07-07 02:59

"Bjarne Pedersen" <nogen@microsoft.com> skrev i en meddelelse

> Prøv:
>
> Kommandoprompt (Dosbox) Kør som administrator.
> Skrin: Net user administrator /active:yes "Enter"
> [...]

Tak til alle - jeg prøver

ab©