MS Windows
briani 27239
XP: Ændre video ikon til billede?
Fra : Pipeline

Dato : 20-07-07 01:19

Efter en formatering viser Stifinder alle video filer med et standard
ikon. Hvordan ændrer jeg dette så ikonet skiftes ud med første frame i
videoen?
Mvh
Pipeline

Fra : CarstenGP \(8381\)

Dato : 20-07-07 08:50

"Pipeline" <ng4FJERNDETTE@OGDETTEodeu.dk> skrev i en meddelelse
> Efter en formatering viser Stifinder alle video filer med et standard
> ikon. Hvordan ændrer jeg dette så ikonet skiftes ud med første frame i
> [...]

Har du sat den til at vise "store ikoner" og ikke bare "ikoner" i "vis"
menuen ?

Fra : Pipeline

Dato : 21-07-07 00:53

CarstenGP (8381) skrev:
> Har du sat den til at vise "store ikoner" og ikke bare "ikoner" i "vis"
> menuen ?

Ja det har jeg, og jeg har også prøvet at ændre mappe-egenskaberne til
foto, video etc. uden held.
Mvh
Pipeline

Fra : Troels Plougmann-Ols~

Dato : 21-07-07 16:28

> Ja det har jeg, og jeg har også prøvet at ændre mappe-egenskaberne til
> foto, video etc. uden held.

Manglende codecs?

Troels