MS Windows
Manse9933 45149
briani 27239
Floppy images til MS virtual pc
Fra : Nederbasse

Dato : 19-07-07 20:36

Hejsa

Hvordan laver jeg floppy images af DOS 6.22 der virker til MS Virtual Pc ?
Har prøvet med MagicISO men får en nmeddelse om det ikke er en systemdisk
jeg sætter i og med floppyimage152 siger den at disken skal være 1.44 MB
selv om image filen er 1.44 MB

Lars

Fra : Hans Kjaergaard

Dato : 19-07-07 21:07

On Thu, 19 Jul 2007 21:35:40 +0200, "Nederbasse" <xxx@xx.com> wrote:

> [...]
>jeg sætter i og med floppyimage152 siger den at disken skal være 1.44 MB

winimage er en af flere der kan hjælpe.

/Hans