MS Windows
briani 27239
Min PC ikke kan install. Microsoft opdate ~
Fra : mvama

Dato : 19-07-07 14:07

Sikkerhedsopdatering til Microsoft .NET Framework, version 2.0 (KB928365)
Sikkerhedsopdatering til Microsoft .NET Framework, version 1.1 Service Pack
1 (KB928366)
Nogle af opdat. kunne ikke installeres.
OS ; XPpro sp2 dk.
Hvad er der galt siden min PC ikke kan install. Microsoft opdate mere, det
drejer sig om alle opdateringerne
Mvh.Mvama

Fra : mvama

Dato : 19-07-07 14:17

"mvama" <nonspam@mail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> OS ; XPpro sp2 dk.
> Hvad er der galt siden min PC ikke kan install. Microsoft opdate mere, det

nb: det er først begyndt for De sidste opdat. altså her i Juli.
mvama

Fra : Helge

Dato : 19-07-07 15:11

Hej, jeg har det samme problem, se indlægget fra i går..., det ser ud til at
være en generel fejl og jeg har ikke kunnet blive klog på nogle af de
løsningsforslag der er på nettet..., så jeg venter til microsoft selv finder
på noget (forhåbentlig senest ved næste opdatering...)

Prøv selv at søg på KB928365..., og vend gerne tilbage, hvis du finder en
løsning der dur....

mvh. Helge

Fra : Jama

Dato : 20-07-07 09:24

"Helge" <nyhedsGULBILgrupper@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> finder på noget (forhåbentlig senest ved næste opdatering...)
>
> Prøv selv at søg på KB928365..., og vend gerne tilbage, hvis du finder en

Tror du har ret, mine to PCer (bærbar) kan heller ikke opdate, og jeg har
"KB928365" install.
Mvh.Jama

Fra : hcma

Dato : 20-07-07 10:16

> [...]
> OS ; XPpro sp2 dk.
> Hvad er der galt siden min PC ikke kan install. Microsoft opdate mere, det

måske noget af dette:
http://www.hcma.dk/tips11to20.htm#no13
m v h
hcma

Fra : Strejfer@hotmail.com

Dato : 21-07-07 10:28

Hey Mvama
Jeg har akkurat samme problem, så er meget interesseret i
løsninger!!! Der er jo ikke så meget pointe
i et ægte Windows, hvis der alligevel ikke er nogen opdateringer..
Jeg har for nyligt kørt et Microsoft renseprogram: Windows Installer
Clean Up Application for at fjerne rester af et Roxio cd-brænder
program.. Cleaner'en slettede en masse install filer, aner ikke om de
to ting er forbundne..
Håber på svar fra gruppen, og at du får løst dit problem også, Mvama

Christian

Fra : Helge

Dato : 22-07-07 08:30

Hej, jeg synes at jeg kan læse mig frem til, at det har noget med IIS-server
at gøre og den er jo på XP-pro og ikke XP-Home. Jer der har problemer, har i
alle XP-Pro...??

Jeg har ingen problemer med min hjemmemaskine med Vista eller børnenes med
XP-home.

mvh. Helge

Fra : Rado

Dato : 23-07-07 21:58

On Sun, 22 Jul 2007 09:30:28 +0200, "Helge"
<nyheds_GULBIL_grupper@hotmail.com> wrote:

>Hej, jeg synes at jeg kan læse mig frem til, at det har noget med IIS-server
>at gøre og den er jo på XP-pro og ikke XP-Home. Jer der har problemer, har i
>alle XP-Pro...??

Jeg kører Win2000 og har også haft problemer. Om det er de samme ved
jeg dog ikke, men jeg plejer ellers aldrig at have problemer med
Windows update.

--
Rado

Intelligence is that faculty of mind, by which order is perceived in a situation
previously considered disordered.- Haneef A. Fatmi

Fra : Helge

Dato : 23-07-07 22:27

> Jeg kører Win2000 og har også haft problemer. Om det er de samme ved
> jeg dog ikke, men jeg plejer ellers aldrig at have problemer med
> Windows update.

Hej, hvordan er det nu med win2000, kører den også IIS-server??

Helge

Fra : Rado

Dato : 24-07-07 01:20

On Mon, 23 Jul 2007 23:26:52 +0200, "Helge"

Ikke per default (og min gør ikke).