MS Windows
Manse9933 45149
briani 27239
Driver til tapedrev
Fra : Lars

Dato : 18-07-07 19:11

Hej Ng

Jeg har et lille problem, jeg mangler en driver til dette tapedrev
HP C1537A SCSI Sequential Device, under windows XP sp1, jeg ved at SCSI
kortet virker som det skal, for jeg har en harddisk tril at side der på, og
den køre som den skal, men windows XP finder ikke tapedrevet. Nogen som kan
hjælpe med en driver eller et sted på nettet hvor jeg kan finden en.

Venlig Hilsen

Lars

Fra : Sune Storgaard

Dato : 18-07-07 21:08

"Lars" skrev i en meddelelse

> [...]
> kan hjælpe med en driver eller et sted på nettet hvor jeg kan finden en.

Prøv med den her:
http://tinyurl.com/2en8gr
Downloaded er ganske vist beregnet til en lidt anden model, dit drev skulle
også være supporteret.

Fra : Asle Bjerva

Dato : 18-07-07 21:12

Lars wrote:
> [...]
> der på, og den køre som den skal, men windows XP finder ikke
> tapedrevet. Nogen som kan hjælpe med en driver eller et sted på

Google er din venn :
http://forums1.itrc.hp.com/service/forums/questionanswer.do?threadId=24122&admit=-682735245+1184789398369+28353475
Men det ser ikke ut til at det er bra...
--
AsleB;Oslo

Fra : N_B_DK

Dato : 19-07-07 07:39

"Lars" <mail@famgrau.dk> wrote in message
> [...]
> der på, og den køre som den skal, men windows XP finder ikke
> tapedrevet. Nogen som kan hjælpe med en driver eller et sted på

Husker jeg ikke forkert er det et DAT DDS-2 drev ikke ? (og det findes
normalt automatisk.

Findes drevet af kortets BIOS ?

--
MVH. N_B_DK