MS Windows
briani 27239
Problemer efter Windows Update...
Fra : Helge

Dato : 18-07-07 15:46

Hej, efter den rutinemæssige windows update i sidste uge, bliver min
computer ved med at ville installere en af opdateringerne:

"Sikkerhedsopdatering til Microsoft .NET Framework, version 2.0 (KB928365)"

Jeg kan installere den, 5 min efter påstår computeren, at der er en ny
opdatering, og det er så den samme..., og det kan jeg så blive ved med...

Nogen der har oplevet samme problem...??

Og hvad gør man ved det...??

mvh. Helge

Fra : Karsten Jensen

Dato : 18-07-07 16:43

"Helge" <nyhedsGULBILgrupper@hotmail.com> skrev:
> [...]
> opdatering, og det er så den samme..., og det kan jeg så blive ved med...
>
> Nogen der har oplevet samme problem...??

Ja, der er massevis af skriverier i de engelsksprogede NGs, om problemer med
netop denne sikkerhedsopdatering, og et par stykker af de andre fra det
sidste bundt fra Microsoft. Jeg husker ikke lige løsningen, men den findes.

Mvh.

Karsten

Fra : Helge

Dato : 18-07-07 17:12

Ok, tak for svaret..., så er det ikke min computer det er galt med....

Jeg har kigget lidt på de forskellige diskussioner, og der er flere
forskellige forslag, sååå......

Jeg venter og satser på at Microsoft har fundet en løsning til næste
sikkerheds-update...

mvh. Helge