MS Windows
briani 27239
Windows Firewall
Fra : Kert Rats

Dato : 16-07-07 17:43

Når jeg i Windows XP Pro SP2, fuldt opdateret, går ind i Kontrolpanel under
Firewall, så får jeg følgende besked:
"Windows kan ikke vise indstillingerne for Windows Firewall af en ukendt
årsag".

Har I et bud på, hvorfor fejlen opstår?

Venligst

Kert Rats

Fra : Kert Rats

Dato : 16-07-07 18:17

"Kert Rats" <stendod@gravklar.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> under Firewall, så får jeg følgende besked:
> "Windows kan ikke vise indstillingerne for Windows Firewall af en ukendt

STOP, STANDS!
Jeg har løst problemet.

Jeg fandt denne side, hvor problemet og løsningen er beskrevet - og det
virkede sgu.
http://windowsxp.mvps.org/sharedaccess.htm

Så: Undskyld ulejligheden, alle sammen.

Bedste sommerhilsner fra

Kert Rats

Fra : Ole C

Dato : 16-07-07 22:05

Kert Rats skrev blandt andet:

> STOP, STANDS!
> Jeg har løst problemet.
>
> Jeg fandt denne side, hvor problemet og løsningen er beskrevet - og
> [...]

Du skal da ikke bede om undskyldning, men have tak for at fortælle hvordan
du løste problemet

--
vh
Ole C.

Fra : Kert Rats

Dato : 16-07-07 22:52

"Ole C" <ocl@fjerndettetdcadsl.dk> skrev i en meddelelse

> Du skal da ikke bede om undskyldning, men have tak for at fortælle hvordan
> du løste problemet

Jo, undskyld for det tilfælde, at en eller anden havde iværksat en
eftersøgning af en løsning. Men jeg kom altså først med en løsning.

Helt fint, hvis andre kan bruge min løsning.

Venligst

Kert Rats

Fra : John T.

Dato : 17-07-07 21:29

> [...]
> eftersøgning af en løsning. Men jeg kom altså først med en løsning.
>
> Helt fint, hvis andre kan bruge min løsning.

Godt gået Kert !!
John T.

Fra : Kert Rats

Dato : 18-07-07 04:52

"John T." <tilsted.bingo@pc.dk> skrev i en meddelelse

> Godt gået Kert !!
> John T.

Ikke for at forlænge denne tråd unødigt, blot for at pointere, at det er mig
glædeligt at kunne bidrage med råd og vejledning - og ikke blot spørge med
håb om hjælp.

En hr. Ricko var overmåde gavmild til dette i alt.dk.warez - desværre er han
forhindret i at yde mere hjælp, da han er gået til de evige jagtmarker.
Men Rickos offervilje har sat sig et spor i mig - derfor min tilbagemelding
om Windows Firewall.

Rest in Peace, Ricko.

Venligst

Kert Rats