MS Windows
briani 27239
Underlig grafikfejl efter ogradering af ra~
Fra : Ukendt

Dato : 15-07-07 10:12

Jeg har opgraderet en Fujitsu Siemens Scaleo L, fra 256 tik 1 BB ram. Den
originale klods var en PC2700, 333 MHz så jeg har isat 2 x 512 PC2700, 333
MHz.

Efter denne opgradering har jeg fået det problem, at skærmbilledet ind i
mellem fryser, med ligesom lodrette kolonner med felter der blinker. Det
sker ikke efter hver opstart, men næsten.

Grafikken er onboard, og jeg kan ikke ændre IRQ hvis det er det der gør det.

Nogen der har en ide? Vil det mon hjælpe med et eksternt grafikkort?

--
Med venlig campinghilsen
Erik Nielsen - Odense

Fra : Desserten

Dato : 15-07-07 10:40

"Erik M. Nielsen" <admin på campingtips.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> med ligesom lodrette kolonner med felter der blinker. Det sker ikke efter hver opstart,

256 tik ??
1 BB ram ?? .

Du mener nok 1 Gb...........du må fejlsøge på dine ram...sæt en i af gangen og test om
der skulle være ram-fejl................

PS. Har du tjekket manualen om 2 * 512 mb er en godkendt konfiguration ?

Fra : Karl Erik Nielsen

Dato : 15-07-07 12:31

Du kan teste med: http://www.memtest86.com/memtest86-3.3.iso.zip

Fra : Desserten

Dato : 15-07-07 19:51

"Karl Erik Nielsen" <karl.erik.nielsen@nospam.gmail.com> skrev i en meddelelse

> "Desserten" <FuckOff@SpamFucker.Zero> skrev i meddelelsen

Hvorfor i alverden svarer du på mit SVAR...............??

Svar gives til O.P. og ikke til andre svarer !!