MS Windows
briani 27239
Gratis Screensaver til Vista ?
Fra : Zero

Dato : 12-07-07 15:36

Hej igen dk.edb.system.ms.windows !

Findes der et par gode gratis Screensavers til Vista Home Premium ?

Jeg prøvede nogle med flotte eksotiske tropefisk på XP sidste år.

- Har glemt hvor jeg fandt dem ...
Og nogle virkede kun i et par minutter (fordi de var gratis) Så kom der et
pop-up med at bestille dem
for ...dollar.

Men der var også et par, som "kørte uafbrudt" (selv om de var gratis).

Er der nogen som ved noget ?

Yes - Jeg er smadder nærig - Så det skal være Free ...

Zero

Fra : Radioamatør

Dato : 12-07-07 15:56

"Zero" <Zero@Fake.com> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Er der nogen som ved noget ?
>
> Yes - Jeg er smadder nærig - Så det skal være Free ...

Hej.
Jeg har lagt et par stykker op til dig her, som jeg har lavet,
Prøv dem, eller smid dem ud igen.
Du må gerne sige til når du har hentet dem,
så jeg kan slette dem igen.
Poul

Screensaver:
You can use the following link to retrieve your file:

http://www.sendspace.com/file/zdje3p

Fra : Zero

Dato : 12-07-07 16:20

"Radioamatør" <Her@pc.dk> skrev i meddelelsen

> [...]
> Poul
>
> Screensaver:
> You can use the following link to retrieve your file:

Tak til Poul for Marsmanden og uret -
Han er sød - "Marsmanden" ! Godt lavet !

Zero

Fra : Radioamatør

Dato : 12-07-07 16:46

Velbekomme!

Fra : Lars Jørgensen

Dato : 12-07-07 16:57

Zero formulated the question :
> Hej igen dk.edb.system.ms.windows !
>
> Findes der et par gode gratis Screensavers til Vista Home Premium?

Har du set "Really Slick"?

http://www.reallyslick.com/
http://prdownloads.sourceforge.net/rssavers/rssavers-0.1.zip?download

Jeg ved ikke om der skal noget specielt til i Vista, men de virker da i
hvert fald fint i WinXP.

--
Lars

Fra : Zero

Dato : 12-07-07 17:08

Tak til
"Lars Jørgensen" <no@email.invalid> skrev i meddelelsen

> Har du set "Really Slick"?
Nej - Det havde jeg ikke !

> http://www.reallyslick.com/
Der er nogle meget flotte mønstre !
> http://prdownloads.sourceforge.net/rssavers/rssavers-0.1.zip?download
>
> Jeg ved ikke om der skal noget specielt til i Vista, men de virker da i
> hvert fald fint i WinXP.
Det må jeg prøve ...

Zero

Fra : Hagar

Dato : 12-07-07 18:38

> [...]
> http://prdownloads.sourceforge.net/rssavers/rssavers-0.1.zip?download
>
> Jeg ved ikke om der skal noget specielt til i Vista, men de virker da i

De er rigtig fede, for de kan gå over to skærme, det er der ikke mange der
gør, så tak også fra mig

Har du selv prøvet den der hedder VoodooLights ? Det er en gammel sag, og
jeg har ikke kunnet finde noget om den på nettet, men den er også rigtig
flot.

Hagar