MS Windows
briani 27239
Skifte driver
Fra : Nederbasse

Dato : 11-07-07 22:25

Hej Gruppe

Jeg har et ældre tv kort som der har været lidt lyd problemer med, så jeg
klikkede på Opdater driver under Egenskaber for enhed med det resultat at
jeg nu har e ukendt enhed og kortet ikke virker.
Jeg vil gerne gå tilbage til den driver der virker og som fulgte med kortet
men der kan ikke lade sig gøre da der nu mangler nuget software så enheden
bliver ikke installeret.
Jeg har prøvet at tage kortet ud af maskinen og starte den op uden men når
kortet kommer i igen finder den stadig det forkerte kort

Hvordan får jeg den opdaterede driver ud og den gamle ind ?

Win XP Pro SP2

Fra : Sune Storgaard

Dato : 11-07-07 22:51

"Nederbasse" <xxx@xx.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> kortet kommer i igen finder den stadig det forkerte kort
>
> Hvordan får jeg den opdaterede driver ud og den gamle ind ?

Der er faktisk lige præcis en funktion der hedder "annuler opdatering", den
er oftest overset men kan være meget værdifuld.

Om du stadigvæk har mulighed for at bruge den ved jeg ikke, eftersom at
kortet har været ude osv..

Den findes under enhedeshåndtering, egenskaber for enheden og så driver
fanen.

Ellers kan du vel bare finde driveren igen?

Fra : Nederbasse

Dato : 12-07-07 07:13

> [...]
> fanen.
>
> Ellers kan du vel bare finde driveren igen?

Det har jeg prøvet men det virker desværre ikke efter hensigten
Når kortet kommer i igen finder p den opdaterede driver.
Det mærklige er at den første gang jeg installerede kortet med den driver
der fulgte med, var der ingen problemer men siger Xp der mangler software
når jeg vil installere fra cd'en

Lars