MS Windows
briani 27239
Mappeindstillinger i Windows 2000
Fra : Torkil Halvorsen

Dato : 11-07-07 14:49

Hej.
I W2K under mappeindstillinger er knappen "Som aktuel mappe" under fanen
"Vis" grået.
Da jeg gerne skulle have den sat op til atid i alle appe at have detaljeret
visning, er det
et problem.

Hvorfor er den "grået ud".... - og hvad - hvor gør jeg.....?

Tak på forhånd.

Mvh.
Torkil

Fra : Rado

Dato : 11-07-07 16:42

Prøv at kigge her:

https://answers.google.com/answers/threadview?id=160807

--
Rado

"God has given each one of us a unique talent which,
when truly lived, changes the physical world into a
world of pure light". - Drunvalo Melchizedec

Fra : Torkil Halvorsen

Dato : 12-07-07 08:58

Takker for hjælpen...
Væsentligt bedre result, end da jeg spurgte Google...
mvh
Torkil

Fra : Rado

Dato : 12-07-07 14:05

On Thu, 12 Jul 2007 09:57:53 +0200, "Torkil Halvorsen"
<tonoha_nono@nono_tdcadsl.dk> wrote:

>Takker for hjælpen...
>Væsentligt bedre result, end da jeg spurgte Google...

Sikkert fordi jeg bruger den engelske version og søgte på de engelske
termer. Man får nok ikke ret mange hits på de danske termer.

Prøv noget i retning af

explorer view like current folder greyed

hvis ikke rådene i det foreslåede link virker.

--
Rado

Intelligence is that faculty of mind, by which order is perceived in a situation
previously considered disordered.- Haneef A. Fatmi