MS Windows
briani 27239
Windows XP er blevet anderledes endnu enga~
Fra : Jama

Dato : 11-07-07 10:13

Ved godt, at jeg skrevet om dette emne før længere fremme i tråden
d.8-7-2007. Og jeg er sgu lidt flov over, at bruge denne Gr. igen. Sidst
skrev bla.
"Peter DK skrev følgende i et indlæg på Usenet:
> Tror der menes, at man skal vælge brugerkonti når maskinen
> starter op, også selv om der kun er oprettet en bruger på
> maskinen"
Nu er fruens XP sådan set iorden, det med brugerkonti er iorden?Jeg blev nød
til, at lave en Rep på den. Men nu kan vi kan ikke downloade og install.
alle Windows opdat, når opdateringerne er færdige så kommer
der en Fejl Meddelelse, at Nogle opdat kunne ikke gennemføres. Faktisk
alle de sidste, ca. 12 det kan jeg se med programmet "Belarc Advisor"
Findes der en måde, uden at skulle Rep. eller lave en ren install. af XP,
hvor alle XPs opdat
kan hentes og install. igen påny, altså smide alle de gamle opdat ud og så
starte på en frisk, med ALLE opdateringer ind igen? Jeg vil nødig skulle
lave en Ren Install.af hendes XP, da hun har en del install., der så skulle
gemmes først. Jeg orker det ikke, hvis det kan undgåes (det er en dags
arbejde), så må Fruen heller bruge XPen som den er nu. (da det kun mig det
irretere)
Jeg syntes jeg roder med Computer hele tiden, kammeraterne kommer også når
der er problemmer med deres, og det er trods alt Sommer, hvor jeg har andre
interesser end PCer.
Så er der hjælp, fra nogen, der ved mere end Jeg om XP og Windows.
Mvh.Jama

Fra : Gamle

Dato : 11-07-07 13:08

Jama wrote:
> [...]
> og install. alle Windows opdat, når opdateringerne er færdige så
> kommer der en Fejl Meddelelse, at Nogle opdat kunne ikke gennemføres.

Det skal du ikke blive flov over.

Mon det kunne være windows installer der giver problemer. Kan hentes hér.
http://www.microsoft.com/downloads/details.aspx?familyid=889482FC-5F56-4A38-B838-DE776FD4138C&displaylang=da

Mvh.
Torben

Fra : mvama

Dato : 11-07-07 14:43

"Gamle" <cfs4808a@post.cybercity.dk> skrev i en meddelelse

> Det skal du ikke blive flov over.
>
> Mon det kunne være windows installer der giver problemer. Kan hentes hér.
> [...]

Jeg takker for de venlige ord, og vil straks sætte iværk.
Mvh.Jama

Fra : Gamle

Dato : 11-07-07 19:07

mvama wrote:

> Jeg takker for de venlige ord, og vil straks sætte iværk.
> Mvh.Jama

Jamen selvtak.

En alternativ Windows kan godt give problemer.

Men prøv at downloade denne
http://download.microsoft.com/download/8/6/5/8656ba78-7256-4fd5-a7d5-4ecd5ea2afe0/MGADiag.exe
Læs lige lidt hér. http://www.spywarefri.dk/forum/topic.asp?TOPIC_ID=24984

Mvh.
Torben

Fra : Jama

Dato : 11-07-07 23:51

> Jamen selvtak.
>
> En alternativ Windows kan godt give problemer.

> [...]

Tak, jeg prøver det, hvis ikke, så vil jeg install.opdat. manuelt. Det kan
godt gøres, så er det bare med, at finde dem alle hos Windows.
Mvh,Jama

Fra : Gamle

Dato : 12-07-07 00:35

Jama wrote:

> Tak, jeg prøver det, hvis ikke, så vil jeg install.opdat. manuelt.
> Det kan godt gøres, så er det bare med, at finde dem alle hos Windows.

Fejlfinding af problemer med windows/microsoft update.
http://support.microsoft.com/kb/818018/da

Der står en masse om emnet.

Mvh.
Torben

Fra : Jama

Dato : 12-07-07 09:47

> Fejlfinding af problemer med windows/microsoft update.
> http://support.microsoft.com/kb/818018/da
>
> Der står en masse om emnet.
>
> Mvh.
> Torben