MS Windows
Manse9933 45149
briani 27239
Opdatering gentages
Fra : Per Andreasen

Dato : 11-07-07 09:27

Jeg har utallige gange forsøgt at installere en foreslået opdatering fra
Microsoft af "Sikkerhedsopdatering til Microsoft Data Access Components
(KB832483)" på min WIN2000. Selvom jeg ikke modtager nogen fejlmeddelelse
ved installationen, optræder den som en "Der er opdateringer klar til
comp.......) i proceslinien. Den meddeler tværtimod at "Installationen er
fuldført" , hvorefter den igen optræder efter få minutter. Hvad kan der være
galt???

mvh Per Andreasen

Fra : Ukendt

Dato : 11-07-07 12:20

"Per Andreasen" <per.andreasen(fjern.parantes)@vip.cybercity.dk> skrev i en
meddelelse news:f72488$23qb$1@newsbin.cybercity.dk...
> [...]
> comp.......) i proceslinien. Den meddeler tværtimod at "Installationen er
> fuldført" , hvorefter den igen optræder efter få minutter. Hvad kan der

Det har jeg osse bøvlet en del med på et tidspunkt. Den blev ved med at
ville hente denne opdatering, og jeg endte med at slå automatisk opdatering
fra, og efter reboot af maskinen hentede jeg den manuelt.
Det underlige ved det var, at det lykkedes ikke første gang jeg lavede
nummeret, men næste gang jeg gik (manuelt) på Windows update, da lykkedes
det at få maskinen til at acceptere. Siden har der ikke været den slags
tilbøjeligheder.

mvh Ebbe

(Osse på win 2000)

Fra : Allan Vebel

Dato : 13-07-07 00:37

Ebbe (7000) skrev:

> [...]
> jeg lavede nummeret, men næste gang jeg gik
> (manuelt) på Windows update, da lykkedes det at få

Det har jeg været ude for mange gange på forskellige
maskiner - og fremgangsmåden er den du beskriver.

I enkelte tilfælde har jeg været nødt til at slå firewall fra
for at installere opdateringen, og så slå den til igen.

--
Allan Vebel
http://html-faq.dk