MS Windows
Manse9933 45149
briani 27239
SCSI / Win 2000 og System-hive fejl..
Fra : Finn

Dato : 09-07-07 17:15

Har konstateret fejl vedr. for stor hive, der umuliggør boot... se her:
"\Winnt\System32\Config\Systemced" og http://support.microsoft.com/kb/269075

Diske ses korrekt i BIOS og alle sec. er testet OK - ingen HW-fejl.
Pt. ej heller muligt via Consol at komme i kontakt med diske - skal
antagelig have en Fixmbr.

Mangler kollega/kontakt på Fyn, der anvender SCSI samt Win 2000, så jeg kan
få lukket op for diskene (2 stk 36 Gb).

Der anvendes SCSI 160 men diske kan anvende 320, og Windows 2000 er
UK/US-version.

Lige nu kan jeg af indlysende årsager ikke kontaktes via mail - men vil
checker NG.

Kontakt omkring Odense/Vestfyn foretrækkes - jeg kan evt. komme med diske,
men har ikke bil.

Venlig hilsen
Finn