MS Windows
briani 27239
Ændre filnavn på flere filer...
Fra : BT

Dato : 08-07-07 18:48

Hvis jeg skal ændre filnavn på flere filer kan jeg markere dem og trykke på
F2.

Så vil de komme til at hedde således:

fil.jpg
fil (1).jpg
fil (2).jpg
fil (3).jpg - osv..

Det som jeg godt kunne tænke mig, var at den parantes ikke kom med.
Kan det lade sig gøre, ved en opsætning eller lign..

Håber nogen kan hjælpe..

/Brian

Fra : Jack

Dato : 08-07-07 19:14

"BT" <brian.toft.remove.this@get2net.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Det som jeg godt kunne tænke mig, var at den parantes ikke kom med.
> Kan det lade sig gøre, ved en opsætning eller lign..

acdsee klare det som en mis

Fra : Rado

Dato : 08-07-07 19:34

On Sun, 8 Jul 2007 19:48:24 +0200, "BT"
<brian.toft.remove.this@get2net.dk> wrote:

> [...]
>
>Det som jeg godt kunne tænke mig, var at den parantes ikke kom med.
>Kan det lade sig gøre, ved en opsætning eller lign..

Der er et gratis program her der kan næsten hvad som helst med hensyn
til omdøbning af fil- og mappenavne.

http://www.bulkrenameutility.co.uk/Screenshots.php

--
Rado

Religion and science are opposed ... but only in the same sense
as that in which my thumb and forefinger are opposed - and between
the two, one can grasp everything.
- Sir William Bragg, Nobel Prize in Physics 1915

Fra : Lars HT

Dato : 09-07-07 08:54

"Rado" <rado@fjernpost1.tele.dk> wrote in message
> Der er et gratis program her der kan næsten hvad som helst med hensyn
> til omdøbning af fil- og mappenavne.
>
> http://www.bulkrenameutility.co.uk/Screenshots.php

Det er en lille smule langhåret at starte med BulkRename, men det er et
genialt program - bruger det dagligt på arbejdet!

Lars

Fra : Anders Pedersen

Dato : 08-07-07 19:45

BT skrev:
> [...]
>
> Det som jeg godt kunne tænke mig, var at den parantes ikke kom med.
> Kan det lade sig gøre, ved en opsætning eller lign..

Irfanview kan os gøre det
så er det gratis

Fra : BT

Dato : 09-07-07 17:00